Aktualizacja: 29.07.2015 12:14 Publikacja: 29.07.2015 12:14
Prawdziwym liderem jest jednak francuska grupa DPD. Należące do niej spółki DPD i Siódemka zdobyły po 10 proc. polskiego rynku dostaw dla e-handlu. To oznacza, że z usług kurierskich grupy w 2015 r. korzystał w sumie co piąty Polak robiący zakupy w sieci.
Wśród najczęściej preferowanych przez kupujących firm kurierskich są także UPS (6 proc.), Pocztex (4 proc.), a także GLS (3 proc.) i FedEx (2 proc.).
Chatboty ze sztuczną inteligencją zmieniają sposób wydobywania informacji z internetu. Zachwiały pozycją najpopu...
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas