DPD i DHL liderami w dostawach e-commerce

Jedna trzecia internautów robiących w Polsce zakupy online korzysta z usług kurierskich dwóch firm. Według najnowszego raportu „E-Commerce w Polsce", przygotowanego przez firmę Gemius, najczęściej wybieranym dostawcą e-zakupów do domu lub pracy jest DHL.

Publikacja: 29.07.2015 12:14

Prawdziwym liderem jest jednak francuska grupa DPD. Należące do niej spółki DPD i Siódemka zdobyły po 10 proc. polskiego rynku dostaw dla e-handlu. To oznacza, że z usług kurierskich grupy w 2015 r. korzystał w sumie co piąty Polak robiący zakupy w sieci.

Wśród najczęściej preferowanych przez kupujących firm kurierskich są także UPS (6 proc.), Pocztex (4 proc.), a także GLS (3 proc.) i FedEx (2 proc.).

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji