DPD i DHL liderami w dostawach e-commerce

Jedna trzecia internautów robiących w Polsce zakupy online korzysta z usług kurierskich dwóch firm. Według najnowszego raportu „E-Commerce w Polsce", przygotowanego przez firmę Gemius, najczęściej wybieranym dostawcą e-zakupów do domu lub pracy jest DHL.

Publikacja: 29.07.2015 12:14

Prawdziwym liderem jest jednak francuska grupa DPD. Należące do niej spółki DPD i Siódemka zdobyły po 10 proc. polskiego rynku dostaw dla e-handlu. To oznacza, że z usług kurierskich grupy w 2015 r. korzystał w sumie co piąty Polak robiący zakupy w sieci.

Wśród najczęściej preferowanych przez kupujących firm kurierskich są także UPS (6 proc.), Pocztex (4 proc.), a także GLS (3 proc.) i FedEx (2 proc.).

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes
Wyszukiwarka Google już nie taka popularna. Co zrobi gigant?
Biznes
Londyn uderza w Moskwę największymi sankcjami w historii
Biznes
Nowy prezes PGZ przyszedł z Grupy Azoty
Biznes
Prezes Grupy Azoty rezygnuje z funkcji
Biznes
Umowa USA-Wielka Brytania gotowa. UE zniecierpliwiona. Nowy papież z Ameryki
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem