Aktualizacja: 30.07.2015 11:33 Publikacja: 30.07.2015 11:33
Foto: Fotorzepa, Sławomir Mielnik SM Sławomir Mielnik
Zgodnie z opublikowanym w środę wieczorem komunikatem portugalskiej grupy Jeronimo Martins sprzedaż jej głównego biznesu czyli Biedronki w pierwszym półroczu wyniosła 4,5 mld euro, 11,7 proc. więcej niż rok temu. Liczona w złotówkach wzrosła o 10,6 proc. w porównaniu do tego okresu 2014 r. Najważniejszy jest wskaźnik like-for-like czyli wzrost przychodów bez wyników nowych sklepów. W poprzednich kwartałach firma w tym ujęciu generowała spadki z powodu choćby deflacji, ale również generalnie kiepskiej kondycji rynku handlowego. W pierwszym półroczu znów wykazuje wzrost - 2,6 proc., mimo wynoszącej 3,3 proc. deflacji cen żywności.
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas