Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 31.08.2015 22:00 Publikacja: 31.08.2015 22:00
Budowlana grupa liczy, że w ciągu pięciu lat zdoła uzyskać ponad 8,6 mld zł przychodów w czterech segmentach rynku.
Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodkowski Krzysztof Skłodkowski
Strategia Polimeksu na lata 2016–2020 zakłada umocnienie w segmentach energetycznym i paliwowo-gazowo-chemicznym oraz powrót na rynek budownictwa przemysłowego. Koncern, który w zeszłym roku uniknął bankructwa dzięki porozumieniu z wierzycielami, zrezygnował ze sprzedaży zakładu produkcyjnego w Siedlcach – będzie to czwarty filar działalności.
Kluczowy pozostanie segment energetyki. Polimex realizuje dwa największe w Polsce (i w skali Europy) kontrakty energetyczne – na budowę bloków w Opolu i Kozienicach (na Polimex przypada odpowiednio 4,83 mld i 2,69 mld zł brutto). Grupa szacuje, że w latach 2016–2020 wartość interesujących ją kontraktów wyniesie 33,5 mld zł, z czego Polimex będzie w stanie pozyskać 3,8 mld zł.
Telewizja Russia Today - propagandowa tuba rosyjskiego reżimu, dostała w minionym roku rekordową kwotę pieniędzy...
Już trzy czwarte firm w Unii osiągnęło w 2024 r. co najmniej podstawowy poziom wykorzystania technologii cyfrowy...
Upadłe Rafako i Hutę Częstochowa dotychczas łączył jeden, wspólny sposób ratowania poprzez udział spółek Skarbu...
Blisko połowa Polaków nie widzi swojej drogi zawodowej w prowadzeniu własnego biznesu, choć ponad 80 proc. uważa...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Amerykański gigant ogłosił plany znacznego zwiększenia swojej obecności w Europie – rozbuduje centra danych, zwi...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas