Reklama

Koreański SUV ma zawojować polski rynek

Koreański producent samochodów Hyundai, 8. na polskim rynku w rankingu najpopularniejszych marek, przystępuje do sprzedażowej ofensywy z nowym bestsellerem.

Aktualizacja: 04.09.2015 18:24 Publikacja: 04.09.2015 17:45

Hyundai liczy, że Tucson będzie lokomotywą sprzedażową marki

Hyundai liczy, że Tucson będzie lokomotywą sprzedażową marki

Foto: materiały prasowe

Kompaktowy SUV produkowany w zbudowanej za 1,2 mld euro fabryce w czeskich Nosovicach – dotychczasowy model ix35 – w nowym wcieleniu pojawia się w salonach pod używaną wcześniej nazwą Tucson. W sobotę importer marki, Hyundai Motor Poland, zaprezentował oficjalny cennik samochodu.

Auto będzie sprzedawane w dziewięciu kombinacjach silników i skrzyń biegów. Z podstawową jednostką benzynową o pojemności 1,6 litra i mocy 132 KM będzie kosztować 83.990 zł w bazowej wersji wyposażenia. Mocniejsza benzyna (177 KM) z napędem na cztery koła to wydatek prawie 116 tys. zł. Z kolei za podstawowego 115-konnego diesla (1,7 litra) trzeba będzie zapłacić niespełna 94 tys. zł, a za najlepiej wyposażoną wersje premium z 2-litrowym dieslem o mocy 185 KM, napędem na cztery koła i 6-biegowym automatem – prawie 169 tys. zł. Obecnie na diesle 115 KM i 136 KM wprowadzona jest promocja.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Akcje za dotacje. Rząd Donalda Trumpa przejmuje udziały w Intelu
Biznes
Morze Kaspijskie wysycha. Jesiotry wymierają, porty trzeba pogłębiać
Biznes
Kto pokieruje UKE? Nowe oficjalne i nieoficjalne informacje
Biznes
AI zagraża programistom, weto Prezydenta i poprawa w europejskim przemyśle
Biznes
Katastrofa rosyjskiej motoryzacji. Sprzedali jeden samochód
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama