Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 04.09.2015 18:24 Publikacja: 04.09.2015 17:45
Hyundai liczy, że Tucson będzie lokomotywą sprzedażową marki
Foto: materiały prasowe
Kompaktowy SUV produkowany w zbudowanej za 1,2 mld euro fabryce w czeskich Nosovicach – dotychczasowy model ix35 – w nowym wcieleniu pojawia się w salonach pod używaną wcześniej nazwą Tucson. W sobotę importer marki, Hyundai Motor Poland, zaprezentował oficjalny cennik samochodu.
Auto będzie sprzedawane w dziewięciu kombinacjach silników i skrzyń biegów. Z podstawową jednostką benzynową o pojemności 1,6 litra i mocy 132 KM będzie kosztować 83.990 zł w bazowej wersji wyposażenia. Mocniejsza benzyna (177 KM) z napędem na cztery koła to wydatek prawie 116 tys. zł. Z kolei za podstawowego 115-konnego diesla (1,7 litra) trzeba będzie zapłacić niespełna 94 tys. zł, a za najlepiej wyposażoną wersje premium z 2-litrowym dieslem o mocy 185 KM, napędem na cztery koła i 6-biegowym automatem – prawie 169 tys. zł. Obecnie na diesle 115 KM i 136 KM wprowadzona jest promocja.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Potwierdziły się doniesienia medialne o przejęciu udziałów w Intelu przez rząd USA. Sekretarz handlu, Howard Lut...
Gwałtowny spadek poziomu Morza Kaspijskiego wpływa na porty, kurorty i dostawy ropy naftowej. Powoduje też katas...
Po ponad miesiącu od ogłoszenia w kancelarii premiera ruszyły prace nad wyborem prezesa Urzędu Komunikacji Elekt...
Sztuczna inteligencja zaczyna wypierać programistów, prezydent Karol Nawrocki wetuje ustawę wiatrakową, a europe...
Nowy moskwicz, który miał być rosyjską odpowiedzią na opuszczenie Rosji przez zachodnie koncerny motoryzacyjne,...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpracy z partnerami biznesowymi. Rośnie rola banków, które nie tylko dostarczają finansowanie, ale zapewniają również kompleksowe wsparcie operacyjne.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas