Jujubee będzie promować grę Kursk

Notowany na NewConnect producent gier wideo już 17 września rozpocznie promocję budzącej spore kontrowersje gry Kursk, która opowiada historię tragedii rosyjskiej łodzi podwodnej.

Aktualizacja: 16.09.2015 12:03 Publikacja: 16.09.2015 10:36

Jujubee będzie promować grę Kursk

Foto: YouTube

Tytuł, nad którym prace wciąż trwają, firma Jujubee prezentować będzie na targach ACE Fair w Korei.

Polskie Studio pieniądze na rozwój produkcji pozyskało w sierpniu ramach publicznej emisji akcji (spółka otrzymała 1,74 mln zł). Katowicki gamedeveloper zdradza, że prowadzi obecnie rozmowy z jednym z wiodących wydawców światowych, który jest zainteresowany dystrybucją tytułu. - Projekt Kurska spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem podczas targów branżowych Gamescom w Kolonii. Na fali tego zainteresowania chcemy zaprezentować tytuł szerszej publiczności - mówi Michał Stępień, prezes Jujubee. - Jesteśmy w trakcie negocjacji na temat pudełkowej dystrybucji gry - dodaje.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca