Reklama

Amerykańskie giganty wysyłają pomoc dla uchodźców

Czołowe firmy w USA, takie jak Google, Facebook i McDonald’s, wspierają kampanię społeczną na rzecz uchodźców, zorganizowaną przez Światowy Program Żywnościowy ONZ.

Publikacja: 22.09.2015 11:47

Amerykańskie giganty wysyłają pomoc dla uchodźców

Foto: AFP

21 września, podczas święta Międzynarodowego Dnia Pokoju, najbardziej rozpoznawalne firmy na świecie zdecydowały się przeznaczyć swój czas reklamowy na wsparcie kampanii ONZ, mającej na celu zgromadzenie środków żywnościowych dla uchodźców. Wśród nich znalazły się m. in. Google, Facebook, Twitter, McDonald's, Burger King, MasterCard, McCain Foods i United Airlines.

Coraz głębsze pustki w budżecie Światowego Programu Żywnościowego doprowadziły do sytuacji, w której agencja nie była w stanie ofiarować zarejestrowanym syryjskim uchodźcom więcej niż 50 centów dziennie na osobę. Sierpień okazał się jednym z najbardziej krwawych miesięcy w trwającej od 5 lat wojnie domowej w Syrii. Napływ uchodźców z krajów objętych wojną sięgnął największych rozmiarów w historii.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Materiał Partnera
Budowa stoiska na targach nigdy nie była tak prosta, jak z systemem Matrix
Biznes
Microsoft wycofuje chińskich inżynierów z obsługi Pentagonu
Biznes
Putin zamyka Rosjan w Rosji. Wracają czasy komunistycznej izolacji
Biznes
Największy kawałek Czerwonej Planety sprzedany. Tajemniczy nabywca
Biznes
Traktat Niemcy–Wielka Brytania, ofensywa drogowa, rosyjskie banki na krawędzi
Reklama
Reklama