Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.09.2015 11:47 Publikacja: 22.09.2015 11:47
Foto: AFP
21 września, podczas święta Międzynarodowego Dnia Pokoju, najbardziej rozpoznawalne firmy na świecie zdecydowały się przeznaczyć swój czas reklamowy na wsparcie kampanii ONZ, mającej na celu zgromadzenie środków żywnościowych dla uchodźców. Wśród nich znalazły się m. in. Google, Facebook, Twitter, McDonald's, Burger King, MasterCard, McCain Foods i United Airlines.
Coraz głębsze pustki w budżecie Światowego Programu Żywnościowego doprowadziły do sytuacji, w której agencja nie była w stanie ofiarować zarejestrowanym syryjskim uchodźcom więcej niż 50 centów dziennie na osobę. Sierpień okazał się jednym z najbardziej krwawych miesięcy w trwającej od 5 lat wojnie domowej w Syrii. Napływ uchodźców z krajów objętych wojną sięgnął największych rozmiarów w historii.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Z elementów Matrix-System każdy zbuduje sobie stoisko na targach. Jest prosty w montażu i lekki w transporcie. A...
Microsoft nie będzie już korzystać z chińskich inżynierów do świadczenia pomocy technicznej armii USA. To efekt...
Rosyjski dyktator polecił rządowi przygotowanie wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu z oprogramowania i komunik...
Dom aukcyjny Sotheby's sprzedał największy fragment Marsa, jaki znaleziono dotąd na powierzchni Ziemi. Stanowi 6...
Berlin i Londyn zacieśniają współpracę obronną, Polska odda do końca roku 350 km dróg szybkiego ruchu. Rosyjskie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas