Aktualizacja: 22.09.2015 11:47 Publikacja: 22.09.2015 11:47
Foto: AFP
21 września, podczas święta Międzynarodowego Dnia Pokoju, najbardziej rozpoznawalne firmy na świecie zdecydowały się przeznaczyć swój czas reklamowy na wsparcie kampanii ONZ, mającej na celu zgromadzenie środków żywnościowych dla uchodźców. Wśród nich znalazły się m. in. Google, Facebook, Twitter, McDonald's, Burger King, MasterCard, McCain Foods i United Airlines.
Coraz głębsze pustki w budżecie Światowego Programu Żywnościowego doprowadziły do sytuacji, w której agencja nie była w stanie ofiarować zarejestrowanym syryjskim uchodźcom więcej niż 50 centów dziennie na osobę. Sierpień okazał się jednym z najbardziej krwawych miesięcy w trwającej od 5 lat wojnie domowej w Syrii. Napływ uchodźców z krajów objętych wojną sięgnął największych rozmiarów w historii.
Nieprzyjazna polityka zagraniczna Donalda Trumpa powoduje coraz większy odpływ międzynarodowych turystów z USA....
USA i Chiny ogłaszają przełom w wojnie handlowej. Auta elektryczne zyskują popularność w UE i Polsce. Węgry zamr...
MON wnioskuje do Ministerstwa Infrastruktury o dodatkowe pieniądze na inwestycje w linie kolejowe i porty, które...
Były już szef drogówki z rosyjskiego Stawropola dostał 20 lat kolonii karnej o zaostrzonym rygorze za korupcję i...
Zełenski gotów do rozmów z Putinem w Stambule, polska branża meblarska pogrążona w długach, a Polska i Francja p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas