Ostatnie 12 miesięcy to okres jej przyśpieszonego rozwoju. W sumie w całym 2015 r. przeprowadzono na SkyCash ponad 6 mln transakcji. Najpopularniejsze to opłaty telefonem komórkowym w strefach płatnego parkowania (SkyCash pokrywa ponad 90 proc. wszystkich stref parkowania w Polsce) i zakup biletów komunikacji miejskiej w kilkudziesięciu miastach, w tym największych aglomeracjach kraju. Dużą popularnością cieszą się też kupowane komórką bilety kolei regionalnych, w szczególności Kolei Mazowieckich oraz wprowadzone w grudniu ubiegłego roku bilety PKP Intercity.

- SkyCash uwalnia od papierowych biletów, poszukiwania drobnych i kolejek przy codziennych płatnościach, np. za parkowanie czy komunikację miejską - mówi Tomasz Krajewski, prezes SkyCash.

Bilety komunikacji miejskiej i opłaty za parkowanie można uregulować za pomocą tej aplikacji w 36 miastach w Polsce. Od października użytkownicy mogą kupować bilety Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, płacić za parkowanie w Wolsztynie oraz korzystać z komunikacji miejskiej w Płocku. SkyCash rozpoczął też sprzedaż biletów na wybrane wydarzenia, które są rozgrywane na Stadionie Narodowym w Warszawie.

W grudniu 2014 roku spółka odnotowała pierwszy milion pobrań aplikacji z Google Play, podwajając wynik osiągnięty zaledwie pół roku wcześniej. Pod koniec września 2015 roku liczba pobrań aplikacji na urządzenia z systemem Android wyniosła już ponad 2 mln.