Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.10.2015 12:07 Publikacja: 15.10.2015 11:30
Foto: Bloomberg
Burberry w zasadzie we wszystkich komunikatach finansowych z ostatnich miesięcy delikatnie sugerowało, iż Chiny przestają być dla marki maszynką do zarabiania pieniędzy. Dzisiejszy raport pokazał to w całej okazałości.
Półroczne wyniki sprzedaży pozostały zasadzie na niezmienionym w ujęciu rocznym poziomie i wyniosły 1,1 mld funtów. Firma podkreśla, że w drugim kwartale jej roku finansowego głównym wyzwaniem były właśnie zachowania chińskich klientów. W regionie Azja-Pacyfik Burberry zanotowało w tym okresie aż 9-proc. spadek obrotów, podczas gdy w regionie EMEA sprzedaż rosła dwucyfrowo, zaś w obu Amerykach o kilka procent.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Finansowanie dla polskich start-upów gwałtownie spada. W Rzymie państwa europejskie ustalają szczegóły odbudowy...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Do 22,5 zł rosły notowania Pepco Group na otwarciu czwartkowej sesji w reakcji na wyniki i plany handlowego prze...
W ciągu trzech lat tej brutalnej wojny reżim Putina zagrabił prywatne aktywa o wartości co najmniej 50 mld dolar...
Rosja atakuje Ukrainę rekordową ilością dronów i rakiet, Polska nisko w europejskim rankingu cyberbezpieczeństwa...
Polska znalazła się na odległym, 17. miejscu w Europie pod względem cyfrowego bezpieczeństwa – wynika z danych,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas