Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.10.2015 12:42 Publikacja: 21.10.2015 10:17
Foto: Bloomberg
Ferrari jest ukochanym autem i ulubioną firmą szefa Fiat Chrysler Automobiles, Sergio Marchionne.Jeździ nimi najchętniej, chociaż do wyboru ma również Jeepy i Alfy Romeo, a zdarza mu się wsiąść także do „500”. W przypadku Ferrari jednak zdarza się, że je rozbija.
Rynek oczekuje wielkiego sukcesu Ferrari, a właściciele w kampanii promocyjnej stawiali na emocjonalny wizerunek marki w dodatku luksusowej, która zawsze wyceniana jest wyżej, niż zwyczajna firma.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Linda Yaccarino rezygnuje ze stanowiska prezesa. Była prezesem platformy X przez dwa lata – informuje CNN. Na pl...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Minister cyfryzacji zapowiedział działania po skandalicznych wpisach Groka, chatbota Elona Muska, działającego n...
Dwie największe firmy rybackie Rosji dostały zakaz połowów na wodach Norwegii. Kutry i trawlery nie mogą też zaw...
Już obaj odwołani z rad nadzorczych ZE PAK i Cyfrowego Polsatu synowie miliardera cofnęli sądowe pozwy o unieważ...
Polska nieprzygotowana na zagrożenia ze strony dronów, Unia Europejska kontynuuje negocjacje z administracją Don...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas