Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.10.2015 12:42 Publikacja: 21.10.2015 10:17
Foto: Bloomberg
Ferrari jest ukochanym autem i ulubioną firmą szefa Fiat Chrysler Automobiles, Sergio Marchionne.Jeździ nimi najchętniej, chociaż do wyboru ma również Jeepy i Alfy Romeo, a zdarza mu się wsiąść także do „500”. W przypadku Ferrari jednak zdarza się, że je rozbija.
Rynek oczekuje wielkiego sukcesu Ferrari, a właściciele w kampanii promocyjnej stawiali na emocjonalny wizerunek marki w dodatku luksusowej, która zawsze wyceniana jest wyżej, niż zwyczajna firma.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rosyjski dyktator polecił rządowi przygotowanie wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu z oprogramowania i komunik...
Dom aukcyjny Sotheby's sprzedał największy fragment Marsa, jaki znaleziono dotąd na powierzchni Ziemi. Stanowi 6...
Berlin i Londyn zacieśniają współpracę obronną, Polska odda do końca roku 350 km dróg szybkiego ruchu. Rosyjskie...
Dlaczego chce zdjąć regulacje z Orange, ile telekomy zainwestują w 5G, jaka będzie minimalna prędkość internetu,...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas