Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.10.2015 12:42 Publikacja: 21.10.2015 10:17
Foto: Bloomberg
Ferrari jest ukochanym autem i ulubioną firmą szefa Fiat Chrysler Automobiles, Sergio Marchionne.Jeździ nimi najchętniej, chociaż do wyboru ma również Jeepy i Alfy Romeo, a zdarza mu się wsiąść także do „500”. W przypadku Ferrari jednak zdarza się, że je rozbija.
Rynek oczekuje wielkiego sukcesu Ferrari, a właściciele w kampanii promocyjnej stawiali na emocjonalny wizerunek marki w dodatku luksusowej, która zawsze wyceniana jest wyżej, niż zwyczajna firma.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Amerykański Senat i Izba Reprezentantów przegłosowały „Big Beautiful Bill” Trumpa, branża logistyczna ostrzega p...
Fundacje rodzinne stają się coraz popularniejszym narzędziem dla polskich przedsiębiorców oraz rodzin biznesowyc...
Microsoft zwolni około 9000 pracowników. Ta zmiana dotknie około 4 proc. globalnej siły roboczej spółki w różnyc...
Del Monte Foods, 138-letnia firma najlepiej znana z konserwowanych owoców i warzyw, ogłosiła upadłość i poszukuj...
Komisja Europejska proponuje ambitny cel redukcji emisji. Polska krytykuje ETS2, USA i Wietnam zawierają przełom...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas