Wiceprezes chińskiej BYD: Dla nas wyzwaniem jest dotarcie do konsumenta. Potem już idzie łatwo

Chcę, żeby za pięć lat, kiedy ktoś zapyta przechodnia na ulicy, co to jest BYD, ta osoba odpowiedziała: to firma europejska. I żebyśmy byli tu postrzegani jako firma technologiczna. Wtedy będę szczęśliwa – mówi Stella Li, wiceprezes chińskiej BYD Co. Ltd.

Publikacja: 19.03.2025 05:06

Stella Li, wiceprezes chińskiej BYD Co. Ltd.

Stella Li, wiceprezes chińskiej BYD Co. Ltd.

Foto: materiały prasowe

Za kilka dni BYD pokaże w Polsce swoje najnowsze auto przygotowane na rynek europejski. Rozumiem, że nie jest to jedyny powód pani wizyty w Polsce?

Rzeczywiście, chciałam osobiście dopilnować, żeby polska premiera niesłychanie dla nas ważnego modelu Atto2 miała właściwą oprawę. Jestem przekonana, że jeśli ktoś do niego wsiądzie, przejedzie się, to Atto2 będzie się sprzedawało samo.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Najmniejsze firmy zalegają ze spłatą 5,5 mld zł
Biznes
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Pięć powodów, dlaczego obrona w Izraelu jest skuteczniejsza od tej w Ukrainie
Biznes
Zaczyna się wojna sieci komórkowych o turystów. Orange kusi pakietami we Flex
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Biznes
Zmarł Leonard Lauder, twórca światowego sukcesu koncernu Estée Lauder