Wojciech Mach, GFT Poland: Zmierzamy do hiperpersonalizacji

Liczba możliwych kombinacji produktowych jest skończona. Dlatego rozwój technologii jest jednym z kluczowych elementów budowy przewagi konkurencyjnej – mówi Wojciech Mach, CEO GFT Poland.

Publikacja: 14.11.2024 04:30

Wojciech Mach, GFT Poland: Zmierzamy do hiperpersonalizacji

Foto: mat. pras.

Jak dziś wygląda koniunktura z perspektywy szefa firmy IT? W branży słychać, że zleceń jest mniej, a niedawno dochodziły informacje, że globalni liderzy zwalniają pracowników.

Koniunktura jest dziś lepsza niż w zeszłym, trudnym dla naszej branży roku. Teraz dobrze radzą sobie firmy, które mają jasną specjalizację, rozwiązują problemy biznesowe klientów. Zmiany dotyczą całej branży. W GFT idzie nam nieźle, utrzymujemy marżowość i poziom wzrostu, choć nie jest to poziom sprzed dwóch–trzech lat. Dla mnie ważne, by firma rozwijała się w sposób zrównoważony, co nie zawsze oznacza wzrost zatrudnienia.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Za dużo OZE w Polsce? Zakaz rosyjskiego gazu. Sukces Airbusa na Airshow w Paryżu
Biznes
Sprawiedliwa, konkurencyjna i akceptowalna dla przedsiębiorców transformacja
Biznes
Smartfon Trumpa ma kosztować 499 dolarów. CNBC: będzie produkowany w Chinach
Biznes
Amerykańska firma ukarana w Wielkiej Brytanii. Nie zapobiegła atakowi hakerów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Biznes
Mocno przyspiesza sprzedaż aut na prąd. I to mimo braku dopłat