Wojciech Mach, GFT Poland: Zmierzamy do hiperpersonalizacji

Liczba możliwych kombinacji produktowych jest skończona. Dlatego rozwój technologii jest jednym z kluczowych elementów budowy przewagi konkurencyjnej – mówi Wojciech Mach, CEO GFT Poland.

Publikacja: 14.11.2024 04:30

Wojciech Mach, GFT Poland: Zmierzamy do hiperpersonalizacji

Foto: mat. pras.

Jak dziś wygląda koniunktura z perspektywy szefa firmy IT? W branży słychać, że zleceń jest mniej, a niedawno dochodziły informacje, że globalni liderzy zwalniają pracowników.

Koniunktura jest dziś lepsza niż w zeszłym, trudnym dla naszej branży roku. Teraz dobrze radzą sobie firmy, które mają jasną specjalizację, rozwiązują problemy biznesowe klientów. Zmiany dotyczą całej branży. W GFT idzie nam nieźle, utrzymujemy marżowość i poziom wzrostu, choć nie jest to poziom sprzed dwóch–trzech lat. Dla mnie ważne, by firma rozwijała się w sposób zrównoważony, co nie zawsze oznacza wzrost zatrudnienia.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Biznes
Pepco więcej sprzedaje i rusza ze skupem akcji
Biznes
102 przypadki konfiskaty prywatnych majątków w Rosji. Miliardy dolarów na wojnę
Biznes
Największy atak na Ukrainę, InPost z kolejnym przejęciem, Polska celem hakerów
Biznes
Czy grozi nam cybernetyczna kapitulacja? Wojna w internecie się nasila
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama