Zniżki w sklepach za odebrane paczki. InPost uruchamia nowy projekt

Firma kierowana przez Rafała Brzoskę rusza właśnie z nowym pomysłem na zdobycie klientów i ich mocniejsze związanie z marką. Posiadacze aplikacji InPost Mobile będą mogli gromadzić punkty i wymieniać na nagrody.

Publikacja: 01.10.2024 12:31

Zniżki w sklepach za odebrane paczki. InPost uruchamia nowy projekt

Foto: Adobe Stock

InPost startuje z nową wersją aplikacji InPost Mobile. Obok kilku usprawnień istotna właściwie jest jedna kluczowa zmiana – klienci zyskają program lojalnościowy. To w branży kurierskiej nowatorskie rozwiązanie. W jego ramach użytkownicy za każdą odebraną paczkę i inne aktywności, w tym np. korzystanie z płatności InPost Pay czy zakupy z InPost Fresh, będą otrzymywać tzw. InCoiny. To punkty, które będzie można wymieniać na nagrody, czy brać udział w loteriach. Punkty umożliwią np. uzyskanie zniżek oraz voucherów w partnerskich sklepach i platformach. Firma kierowana przez Rafała Brzoskę już w tym programie współpracuje m.in. z Answear, G2A, Tutlo, eSky, 99Rent, SimplyBuy czy Storytel.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej