Reklama

Zniżki w sklepach za odebrane paczki. InPost uruchamia nowy projekt

Firma kierowana przez Rafała Brzoskę rusza właśnie z nowym pomysłem na zdobycie klientów i ich mocniejsze związanie z marką. Posiadacze aplikacji InPost Mobile będą mogli gromadzić punkty i wymieniać na nagrody.

Publikacja: 01.10.2024 12:31

Zniżki w sklepach za odebrane paczki. InPost uruchamia nowy projekt

Foto: Adobe Stock

InPost startuje z nową wersją aplikacji InPost Mobile. Obok kilku usprawnień istotna właściwie jest jedna kluczowa zmiana – klienci zyskają program lojalnościowy. To w branży kurierskiej nowatorskie rozwiązanie. W jego ramach użytkownicy za każdą odebraną paczkę i inne aktywności, w tym np. korzystanie z płatności InPost Pay czy zakupy z InPost Fresh, będą otrzymywać tzw. InCoiny. To punkty, które będzie można wymieniać na nagrody, czy brać udział w loteriach. Punkty umożliwią np. uzyskanie zniżek oraz voucherów w partnerskich sklepach i platformach. Firma kierowana przez Rafała Brzoskę już w tym programie współpracuje m.in. z Answear, G2A, Tutlo, eSky, 99Rent, SimplyBuy czy Storytel.

Czytaj więcej

InPost płaci większe podatki niż konkurencja razem wzięta

Jak podkreśla Izabela Karolczyk-Szafrańska, szefowa marketingu w InPost, firma od lat buduje lojalność klientów w oparciu o jakość usług i aplikację mobilną. Teraz jednak idzie krok dalej. – Zbieranie InCoinów nie będzie zwykłą nową funkcjonalnością w aplikacji – tłumaczy. I zaznacza, że program lojalnościowy pozwoli spółce na „osiągnięcie kolejnego poziomu zaangażowania użytkowników”.

Dlaczego InPost wprowadza nagrody? 

Nagrody mają być magnesem. W ramach „zabawy” będzie też loteria (chodzi o tzw. InBoxy), w której będzie szansa na wygranie takich nagród jak m.in. mieszkania w Warszawie o wartości ponad 750 tys. zł, czy samochód elektryczny, a także kody na darmowe nadania i wycieczki.

Aplikacja InPost Mobile ma już w nad Wisłą ponad 13 mln użytkowników (ułatwia odbiór i nadawanie przesyłek, ale także umożliwia śledzenie paczek i zarządzanie zwrotami.

Reklama
Reklama

Grupa InPost dysponuje ponad 73 tys. punktów odbioru paczek, w tym przeszło 40 tys. to automaty. Spółka biznes prowadzi nie tylko w Polsce, ale również w W. Brytanii, Francji, Włoszech, na Półwyspie Iberyjskim oraz w krajach Beneluksu. Swoje usługi świadczy dla ok. 100 tys. e-sprzedawców. W 2023 r. firma obsłużyła blisko 900 mln przesyłek.

Biznes
„Król kabanosów” musi zapłacić 20 mln zł. Sąd podniósł wartość listu żelaznego
Biznes
Kompetencje, których nie da się uczyć jak dawniej
Biznes
Polskie średnie i duże firmy gotowe na globalną ekspansję
Biznes
Ożywienie zatrudnienia w 2026, LOT traci szansę na rozwój, podatki duszą spółki
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Polskie bombki podbijają świat, Netflix przejmuje WBD i spór o przyszłość NATO
Materiał Promocyjny
Nadciąga wielka zmiana dla branży tekstylnej. Dla rynku to też szansa
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama