Reklama

Zniżki w sklepach za odebrane paczki. InPost uruchamia nowy projekt

Firma kierowana przez Rafała Brzoskę rusza właśnie z nowym pomysłem na zdobycie klientów i ich mocniejsze związanie z marką. Posiadacze aplikacji InPost Mobile będą mogli gromadzić punkty i wymieniać na nagrody.

Publikacja: 01.10.2024 12:31

Zniżki w sklepach za odebrane paczki. InPost uruchamia nowy projekt

Foto: Adobe Stock

InPost startuje z nową wersją aplikacji InPost Mobile. Obok kilku usprawnień istotna właściwie jest jedna kluczowa zmiana – klienci zyskają program lojalnościowy. To w branży kurierskiej nowatorskie rozwiązanie. W jego ramach użytkownicy za każdą odebraną paczkę i inne aktywności, w tym np. korzystanie z płatności InPost Pay czy zakupy z InPost Fresh, będą otrzymywać tzw. InCoiny. To punkty, które będzie można wymieniać na nagrody, czy brać udział w loteriach. Punkty umożliwią np. uzyskanie zniżek oraz voucherów w partnerskich sklepach i platformach. Firma kierowana przez Rafała Brzoskę już w tym programie współpracuje m.in. z Answear, G2A, Tutlo, eSky, 99Rent, SimplyBuy czy Storytel.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Lotniska się rozwijają pomimo prawa zamówień publicznych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Europa w zielonym garniturze – czas na korektę kursu
Biznes
Ogromna awaria internetu. Nie działa wiele popularnych aplikacji
Materiał Promocyjny
Black Friday 2025 już niedługo. Co warto kupić?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Trump daje szansę Putinowi, wydatki socjalne windują dług, Wlk. Brytania i OZE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama