Reklama

Subskrypcje i cyfryzacja wśród głównych trendów. Które firmy na tym zyskają?

W 2019 r. wartość światowego handlu elektronicznego oferowanego w subskrypcji wynosiła zaledwie kilkanaście miliardów dolarów. Do 2025 r. urośnie do 473 mld dolarów.

Publikacja: 24.07.2024 04:30

Subskrypcje i cyfryzacja wśród głównych trendów. Które firmy na tym zyskają?

Foto: Adobe Stock

Od 2021 r. do dziś przeciętny konsument podwoił liczbę subskrypcji detalicznych z dwóch do pięciu – wynika z Subscription Commerce Conversion Index. Zdaniem analityków rynek ma nadal duży potencjał. Według firmy McKinsey urośnie z 15 mld USD w 2019 r. do niemal 0,5 bln USD w 2025 r. Z kolei firma badawcza Imarc Group prognozuje wzrost z zeszłorocznych 0,2 bln USD do 5 bln USD w 2032 r. To oznacza roczną stopę wzrostu sięgającą 44 proc.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Innowacja wymaga odwagi
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Nadchodzi „przebudzenie”? Eksperci prognozują lepsze czasy dla start-upów
Biznes
Polacy szukają oszczędności, UE odcina się od rosyjskiego gazu, awaria Amazona
Biznes
Lotniska się rozwijają pomimo prawa zamówień publicznych
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Europa w zielonym garniturze – czas na korektę kursu
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama