Reklama
Rozwiń
Reklama

Subskrypcje i cyfryzacja wśród głównych trendów. Które firmy na tym zyskają?

W 2019 r. wartość światowego handlu elektronicznego oferowanego w subskrypcji wynosiła zaledwie kilkanaście miliardów dolarów. Do 2025 r. urośnie do 473 mld dolarów.

Publikacja: 24.07.2024 04:30

Subskrypcje i cyfryzacja wśród głównych trendów. Które firmy na tym zyskają?

Foto: Adobe Stock

Od 2021 r. do dziś przeciętny konsument podwoił liczbę subskrypcji detalicznych z dwóch do pięciu – wynika z Subscription Commerce Conversion Index. Zdaniem analityków rynek ma nadal duży potencjał. Według firmy McKinsey urośnie z 15 mld USD w 2019 r. do niemal 0,5 bln USD w 2025 r. Z kolei firma badawcza Imarc Group prognozuje wzrost z zeszłorocznych 0,2 bln USD do 5 bln USD w 2032 r. To oznacza roczną stopę wzrostu sięgającą 44 proc.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Bielik zyskuje potężnych sponsorów. Polska AI idzie za granicę
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Biznes
InPost został mecenasem polskiej sztucznej inteligencji Bielik.ai
Biznes
Szwecja dostarczy okręty Polsce, podwyżki podatków w UK i Google kontra Nvidia
Biznes
Magdalena Sobkowiak-Czarnecka: Musimy stać się liderem przemysłu obronnego
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes
AfD dzieli przedsiębiorców. Rossmann opuszcza organizację branżową w ramach protestu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama