Reklama

Subskrypcje i cyfryzacja wśród głównych trendów. Które firmy na tym zyskają?

W 2019 r. wartość światowego handlu elektronicznego oferowanego w subskrypcji wynosiła zaledwie kilkanaście miliardów dolarów. Do 2025 r. urośnie do 473 mld dolarów.

Publikacja: 24.07.2024 04:30

Subskrypcje i cyfryzacja wśród głównych trendów. Które firmy na tym zyskają?

Foto: Adobe Stock

Od 2021 r. do dziś przeciętny konsument podwoił liczbę subskrypcji detalicznych z dwóch do pięciu – wynika z Subscription Commerce Conversion Index. Zdaniem analityków rynek ma nadal duży potencjał. Według firmy McKinsey urośnie z 15 mld USD w 2019 r. do niemal 0,5 bln USD w 2025 r. Z kolei firma badawcza Imarc Group prognozuje wzrost z zeszłorocznych 0,2 bln USD do 5 bln USD w 2032 r. To oznacza roczną stopę wzrostu sięgającą 44 proc.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Putin zamyka Rosjan w Rosji. Wracają czasy komunistycznej izolacji
Biznes
Największy kawałek Czerwonej Planety sprzedany. Tajemniczy nabywca
Biznes
Traktat Niemcy–Wielka Brytania, ofensywa drogowa, rosyjskie banki na krawędzi
Biznes
Jacek Oko: ważne było rozmawiać i utrzymać kierunek regulacji
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Reklama
Reklama