Polski sentyment do marek sprzed lat

Marki sięgające czasów Gomułki i Gierka konsumentom kojarzą się bardzo pozytywnie.

Aktualizacja: 14.12.2015 14:06 Publikacja: 14.12.2015 11:07

Polski sentyment do marek sprzed lat

Foto: materiały prasowe

Aż 46 proc. Polaków przyznaje, że największy sentyment budzą w nich marki z okresu PRL - wynika z ankiety „Polskie marki"przeprowadzonej na zlecenie producenta zegarków Błonie (marki zegarmistrzowskiej podbijającej krajowy rynek w latach 60.).

Spora część, bo jedna trzecia z 670 uczestników badania sentymentem darzy marki „z lat 90" zaś na przedwojenne znaki towarowe wskazało 21 proc. respondentów.

Pozostało 84% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej