Aleksandra Załęska: Nie ma uzasadnienia, by równolegle wypuszczać na rynek dwa standardy

Mediapanel istnieje i będzie istnieć. Będziemy walczyć o co najmniej kolejnych 20 lat na rynku polskim – mówi Aleksandra Załęska, szefowa Mediapanelu z Gemiusa.

Publikacja: 02.07.2024 04:30

Aleksandra Załęska: Nie ma uzasadnienia, by równolegle wypuszczać na rynek dwa standardy

Foto: materiały prasowe

Z jakich metod pomiaru widowni w internecie korzystamy dziś w Polsce?

Badanie Mediapanel obchodzi w tym roku 20-lecie. Oznacza to, że od dwóch dekad niemal cała branża korzysta z naszych danych. Korzysta, ponieważ jest to standard rynkowy, a media są mierzone według jednej metody i jasnej metodologii. Rzecz jasna jest ona złożona, jednak działamy transparentnie, odpowiadamy na każde pytanie klientów, nie mamy przed nimi żadnych tajemnic.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Biznes
Prezes PZPM: Wojna celna Donalda Trumpa obije europejską motoryzację, ale boleśnie uderzy także Amerykanów
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Biznes
Trump odcina Ukrainę od danych wywiadowczych, Niemcy zapowiadają zmiany w konstytucji, a Chiny ogłaszają ambitny plan na 2025 rok
Biznes
Wiceprezes Apple’a dla „Rzeczpospolitej”: W 100 procentach jestem Polakiem
Biznes
Elon Musk: Powinniśmy sprywatyzować wszystko, co tylko możemy
Biznes
EBI podwaja budżet na obronność do 2 mld, usuwa sufit i szuka nowych projektów
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”