Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.12.2015 12:14 Publikacja: 19.12.2015 12:14
Foto: materiały prasowe
Od września, od kiedy samochód pojawił się na europejskim rynku, jest najlepiej sprzedającym się modelem koreańskiego producenta.
Wprowadzenie do sprzedaży Tucsona obliczone było na poprawę wizerunku marki, której sprzedaż po dynamicznych wzrostach zaczęła w ostatnim czasie słabnąć. Auto miało także poprawić wykorzystanie zdolności produkcyjnych zakładów w Nosovicach. Wszystko wskazuje, że nowy model spełnia te nadzieje. - Dzięki swojej spektakularnej premierze, nowy Tucson stał się niekwestionowanym ambasadorem Hyundaia w Europie – stwierdził Thomas Schmid, dyrektor zarządzający w Hyundai Motor Europe. Podkreślił, że 90 proc. samochodów marki sprzedawanych w Europie jest na jej terenie projektowanych i produkowanych. A fabryka w Nosovicach ma w tym spełniać kluczową rolę. - Umożliwia nam sprostanie tak wysokiemu popytowi dodał Schmid.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
- Grupa Bumech, która jest m.in. właścicielem kopalni węgla PG Silesia w Czechowicach-Dziedzicach, zamierza wspó...
Zarówno Microsoft jak i Meta opublikowały lepsze wyniki za drugi kwartał, niż oczekiwano. Ich akcje mocno zyskiw...
Po 22 latach zrezygnował ze stanowiska prezesa Amiki, choć nadal jest głównym akcjonariuszem spółki. W pożegnaln...
W piątek ma wreszcie zostać podpisana umowa na zakup kolejnych 180 czołgów K2 i 80 pojazdów towarzyszących. Jej...
W piątek ma być zawarta umowa na kolejne 180 czołgów K2. Jej realizacja oznacza, że w 2030 r. będziemy posiadać...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas