Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 07.01.2016 12:27 Publikacja: 07.01.2016 11:32
Foto: Bloomberg
Hubert Diess odpowiedzialny w VW za produkt przyznał podczas prezentacji w Las Vegas,że naprawa takich aut będzie bardzo skomplikowana. Łącznie w Stanach Zjednoczonych Niemcy będą musieli dokonać reperacji w prawie 400 tys. aut. To znacznie mniej, niż zapowiadana akcja przywoławcza w Europie, gdzie Volkswagen został potraktowany o wiele łagodniej. Niedozwolone aplikacje zaniżające zawartość tlenku azotu (NOX) w spalinach zostały zamontowane w 8,5 mln samochodów.
Oczekuje się, że jeszcze w tym tygodniu, bądź podczas zaczynającego się w najbliższą niedzielę, 10 stycznia Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Detroit nowy prezes Volkswagena, Matthias Mueller spotka się z przedstawicielami władz amerykańskich, aby ustalić harmonogram naprawy aut na rynku USA. Z tytuły samych kar VW może tam zapłacić nawet 48 mld dolarów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Miniony tydzień przyniósł liczne zmiany we władzach spółek z grupy Polsatu. Stanowiska tracił założyciel i jego...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o systemie kaucyjnym, ale nie wiecie, kogo spytać. Gdzie zwrócić butelkę, ja...
Założyciel Polsatu stracił kolejne stanowisko. W roli przewodniczącego rady nadzorczej zastąpi go tym razem wiel...
Polska transformacja energetyczna rozstrzyga się w ciepłownictwie - w blisko 400 lokalnych systemach, które dost...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Polska kolej z rekordową ilością pasażerów, francuski rząd przetrwał wotum nieufności – ceną wstrzymanie reformy...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas