Reklama

Patrioci na zakupach w sieci

Rewolucja w zwyczajach. Ponad połowa Polaków jest gotowa w internecie płacić drożej za krajowe produkty.

Aktualizacja: 07.02.2016 21:34 Publikacja: 07.02.2016 20:00

Patrioci na zakupach w sieci

Foto: 123RF

Do sprawdzania kraju pochodzenia kupowanych towarów przyznaje się aż 64 proc. badanych. Ma to dla nich duże znaczenie. Badanie serwisu Ceneo zadaje częściowo kłam twierdzeniu, że na zakupach Polacy patrzą głównie na ceny i nie chcą dopłacać z uwagi na inne cechy produktu, np. kraj pochodzenia.

– Stajemy się dojrzałym rynkiem i producenci wierzą, że warto inwestować w jakość produktów i wizerunek marki eksponującej jej polski rodowód – mówi Marcin Łachajczyk, dyrektor zarządzający Ceneo.pl. Według niego 54 proc. internautów preferuje polskie produkty. W efekcie nie trzeba już się ukrywać za obco brzmiącą nazwą, by odnieść rynkowy sukces.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
UE przedłuży życie samochodów spalinowych
Biznes
Elon Musk jest jeszcze bogatszy. Jako pierwszy przekroczył rekordową granicę
Biznes
NATO dwóch prędkości, pożyczka dla Ukrainy i chińskie surowce dla Europy
Biznes
Od sukcesu Roomby do groźby bankructwa. iRobot zmienia właściciela
Biznes
Rekord zbrojeniówki, droższe paczki z Chin i hossa na GPW przed świętami
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama