Reklama
Rozwiń
Reklama

Telewizja odda koszulkę lidera

Kino, reklama internetowa i gry wideo – te segmenty sektora media i rozrywka będą rosnąć do 2027 r. najszybciej. Ale to dostęp do internetu ma dawać największe przychody.

Publikacja: 26.10.2023 03:00

Telewizja odda koszulkę lidera

Foto: Adobe Stock

48,1 mld zł wydadzą w Polsce w 2023 r. konsumenci i firmy na rozrywkę, media i dostęp do internetu, szacują autorzy najnowszej edycji raportu „Global Entertainment & Media Outlook 2023–2027”, opracowanej przez PwC Polska.

Uzyskaliśmy jako pierwsi dostęp do opracowania zawierającego prognozy dla dziesięciu segmentów, które zespół PwC bierze pod uwagę. Mówią one, że w perspektywie pięciu lat sektor mediów i rozrywki będzie zwalniał tempo wzrostu, choć w Polsce tendencja ta będzie mniej widoczna niż globalnie. Prognoza dla światowego rynku mówi, że w latach 2023–2027 urośnie on średnio (CAGR) tylko o 3,6 proc., podczas gdy w Polsce 4,6 proc.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Amica ma spadek przychodów, ale poprawia zyski
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Biznes
Ukraina negocjuje z USA, wojskowe Schengen i paliwa kopalne na COP30
Biznes
Gospodarcza pogoń trwa
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama