Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 23.10.2025 21:06 Publikacja: 17.07.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
59 proc. przedsiębiorstw musi się nadal przystosowywać, a 2 proc. przyznało, że nie zaczęły transformacji cyfrowej. Takie są wyniki badania, które przeprowadził Mastercard. Wzięło w nim udział 500 małych i średnich firm z Polski oraz 10 tys. firm z 14 krajów europejskich. Połowę z nich stanowiły firmy rodzinne.
Z ankiety dotyczącej firm polskich wynika, że stan przygotowania do działania w gospodarce cyfrowej w firmach rodzinnych jest bardziej zaawansowany niż w pozostałych. 38 proc. firm rodzinnych z sektora MŚP określiło, że są przygotowane do gospodarki cyfrowej, takiego samego zdania jest 32 proc. firm, które nie są rodzinne.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Zakłady nazywają się „Płastmass” (Plastik), w rzeczywistości są częścią rosyjskiej zbrojeniówki. W nocy ze środy...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
„30 lat AHK Polska – budowanie mostów na przyszłość” – pod tym hasłem Niemiecko-Polska Izba Przemysłowo-Handlowa...
Analitycy z biur maklerskich pozytywnie oceniają wyniki telekomu kierowanego przez Liudmilę Climoc za trzeci kwa...
Polska zbrojeniówka może skorzystać na unijnym programie SAFE, USA i Indie są o krok od umowy handlowej, a Bruks...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
W erze gwałtownego postępu technologicznego i narastających kryzysów kluczowe pytanie brzmi: czy człowiek pozost...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas