Reklama

Spóźniony rachunek za telefon. Nawet 14,5 mln zł zaległości

Usługi telekomunikacyjne są powszechne, ale niechętnie za nie płacimy na czas – potwierdzają najnowsze dane Krajowego Rejestru Długów BIG. Pokazujemy je jako pierwsi. Rekordzista ma wobec telekomów 14,5 mln zł długu.

Publikacja: 08.06.2023 15:05

Konsumenci i firmy zalegają z opłatami za usługi telekomunikacyjne

Konsumenci i firmy zalegają z opłatami za usługi telekomunikacyjne

Foto: Adobe Stock

Zadłużenie konsumentów i firm wobec dostawców usług telekomunikacyjnych przekracza obecnie 1 mld zł – szacuje Krajowy Rejestr Długów Biura Informacji Gospodarczej na podstawie własnych danych. To oznacza poprawę sytuacji wobec stanu z pandemii, czy nawet w porównaniu z 2022 rokiem. Według szefa KRD BIG,  wynika to również z tego, że operatorzy skrupulatniej weryfikują rzetelność przyszłych klientów sprzedając im usługi.

1,5 mld zł długów w pandemii 

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Nvidia z rekordowymi wynikami, ale akcje spadają przez niepewność w Chinach
Biznes
Rada Gabinetowa, kryzys w AGD i ostrzeżenie branży motoryzacyjnej dla Brukseli
Biznes
Prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie kolejne ustawy
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes
Kamera rozpozna narodowość i rasę. Totalna inwigilacja w Rosji
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama