Spóźniony rachunek za telefon. Nawet 14,5 mln zł zaległości

Usługi telekomunikacyjne są powszechne, ale niechętnie za nie płacimy na czas – potwierdzają najnowsze dane Krajowego Rejestru Długów BIG. Pokazujemy je jako pierwsi. Rekordzista ma wobec telekomów 14,5 mln zł długu.

Publikacja: 08.06.2023 15:05

Konsumenci i firmy zalegają z opłatami za usługi telekomunikacyjne

Konsumenci i firmy zalegają z opłatami za usługi telekomunikacyjne

Foto: Adobe Stock

Zadłużenie konsumentów i firm wobec dostawców usług telekomunikacyjnych przekracza obecnie 1 mld zł – szacuje Krajowy Rejestr Długów Biura Informacji Gospodarczej na podstawie własnych danych. To oznacza poprawę sytuacji wobec stanu z pandemii, czy nawet w porównaniu z 2022 rokiem. Według szefa KRD BIG,  wynika to również z tego, że operatorzy skrupulatniej weryfikują rzetelność przyszłych klientów sprzedając im usługi.

1,5 mld zł długów w pandemii 

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Biznes
Ogromna inwestycja Microsoftu w Europie. Koncern składa obietnicę
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne