Reklama

Spóźniony rachunek za telefon. Nawet 14,5 mln zł zaległości

Usługi telekomunikacyjne są powszechne, ale niechętnie za nie płacimy na czas – potwierdzają najnowsze dane Krajowego Rejestru Długów BIG. Pokazujemy je jako pierwsi. Rekordzista ma wobec telekomów 14,5 mln zł długu.

Publikacja: 08.06.2023 15:05

Konsumenci i firmy zalegają z opłatami za usługi telekomunikacyjne

Konsumenci i firmy zalegają z opłatami za usługi telekomunikacyjne

Foto: Adobe Stock

Zadłużenie konsumentów i firm wobec dostawców usług telekomunikacyjnych przekracza obecnie 1 mld zł – szacuje Krajowy Rejestr Długów Biura Informacji Gospodarczej na podstawie własnych danych. To oznacza poprawę sytuacji wobec stanu z pandemii, czy nawet w porównaniu z 2022 rokiem. Według szefa KRD BIG,  wynika to również z tego, że operatorzy skrupulatniej weryfikują rzetelność przyszłych klientów sprzedając im usługi.

1,5 mld zł długów w pandemii 

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Rząd zamawia druk Poradnika Bezpieczeństwa. Ile za to zapłacimy i kiedy do nas dotrze?
Biznes
Trump w Londynie, 4 mld na cybertarczę i zapowiedź głębokich reform w Niemczech
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Biznes
Potężny atak hakerski. Wyciekły dane logowania ponad 140 tysięcy kont Polaków
Biznes
Sankcje na Rosję opóźnione, spór CDU–SPD i propozycja reparacji Prezydenta
Reklama
Reklama