Reklama

Polityka hamuje motoryzację

Możliwy Brexit to tylko jedna z przyczyn bólu głowy szefów światowych koncernów samochodowych.

Publikacja: 06.03.2016 21:00

Zakłady Rolls-Royce'a w Goodwood, Sussex w Wielkiej Brytanii

Zakłady Rolls-Royce'a w Goodwood, Sussex w Wielkiej Brytanii

Foto: Bloomberg, Chris Ratcliffe

W związku z ewentualnym wyjściem W. Brytanii z Unii Europejskiej na razie doskwiera tylko słaby i nadal słabnący funt. Ale przemysł motoryzacyjny traci także przez kryzysy w Rosji i Brazylii, których gospodarki są w recesji, zaś auta, zwłaszcza z produkcji masowej, po prostu się nie sprzedają.

TTIP? A co to?

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Orlen złożył ofertę przejęcia projektu Polimery Police
Materiał Promocyjny
Buduj z nami silniejszą Europę!
Biznes
Spór o sukcesję w Polsacie. Gorący październik w grupie Zygmunta Solorza
Biznes
Hossa państwowych spółek. Zbrojeniówka uratuje JSW? UE i presja Zachodu na Chiny
Biznes
Były szef IKEA rywalizuje z Szymonem Hołownią o stanowisko w ONZ
Biznes
Szczyt w Egipcie. Apple i polskie OZE, umowa handlowa UE–Ukraina zaakceptowana
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama