Aktualizacja: 19.03.2016 15:03 Publikacja: 19.03.2016 11:09
Foto: 123rf.com
W piątek z linii montażowej drezdeńskiej Gläserne Manufaktur zjechał ostatni egzemplarz Phaetona. To nie tylko koniec luksusowej limuzyny VW, ale także niepewny los wzorcowej fabryki koncernu oraz jej pracowników.
Niemiecka prasa twierdzi, że rada nadzorcza VW uznała Phaetona za "rozczarowanie", a po skandalu dieslowym i konieczności oszczędzania uznała, że nie da temu modelowi "jeszcze jednej szansy" i już czas zakończyć produkcję.
Od doradztwa na etapie wyboru technologii, przez budowę, po wieloletnią obsługę stacji LNG. Jarosław Patyk, wice...
W 2024 roku rynek telekomunikacyjny w Polsce zwolnił tempo wzrostu, choć rachunki użytkowników operatorów poszły...
Północnoamerykański oddział rosyjskiego holdingu stalowego Evraz objętego sankcjami USA dostanie się amerykański...
Wojsko podpisało umowę na zakup 24 pocisków powietrze – powietrze AIM-9L Sidewinder, które mogą być wykorzystywa...
We wtorek 1 lipca rozpoczyna się w Warszawie trzydniowy Kongres Statystyki Polskiej. W programie m.in. wykorzyst...
Nowy budżet Unii może być mniej korzystny dla Polski. Niemcy krytykują brak postępów w rozmowach z USA. Kanada w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas