Przybyło skarg na reklamy suplementów diety

Od początku roku Rada Reklamy notuje większą niż zazwyczaj liczbę skarg składanych przez konsumentów na reklamy produktów kojarzących się z ochroną zdrowia. Przy okazji potwierdziło się też, że jako konsumenci nadal mamy problem z rozróżnianiem różnych kategorii należących do tej grupy (czyli np. suplementów diety od leków).

Publikacja: 05.02.2023 14:44

Przybyło skarg na reklamy suplementów diety

Foto: Adobe Stock

Fakt, że Rada Reklamy (czyli dobrowolne zrzeszenie firm reprezentujących różne gałęzie gospodarki oraz organizacji zrzeszających agencje świadczące usługi reklamowe i marketingowe) właśnie teraz notuje zwiększone zainteresowanie konsumentów tym tematem, nie jest przypadkowy. W styczniu weszły w życie nowe zasady reklamowania wyrobów medycznych i produktów leczniczych. Głośniej zrobiło się również o projekcie zmian w przepisach dotyczących reklam suplementów diety.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Amerykańska firma będzie produkować więcej półprzewodników w USA
Biznes
Kanada uderza w dwór i krewnych Putina oraz byłą szefową MSZ Austrii
Materiał Promocyjny
Rockfin na fali wznoszącej
Biznes
Za dużo OZE w Polsce? Zakaz rosyjskiego gazu. Sukces Airbusa na Airshow w Paryżu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Biznes
Sprawiedliwa, konkurencyjna i akceptowalna dla przedsiębiorców transformacja