Reklama

Przybyło skarg na reklamy suplementów diety

Od początku roku Rada Reklamy notuje większą niż zazwyczaj liczbę skarg składanych przez konsumentów na reklamy produktów kojarzących się z ochroną zdrowia. Przy okazji potwierdziło się też, że jako konsumenci nadal mamy problem z rozróżnianiem różnych kategorii należących do tej grupy (czyli np. suplementów diety od leków).

Publikacja: 05.02.2023 14:44

Przybyło skarg na reklamy suplementów diety

Foto: Adobe Stock

Fakt, że Rada Reklamy (czyli dobrowolne zrzeszenie firm reprezentujących różne gałęzie gospodarki oraz organizacji zrzeszających agencje świadczące usługi reklamowe i marketingowe) właśnie teraz notuje zwiększone zainteresowanie konsumentów tym tematem, nie jest przypadkowy. W styczniu weszły w życie nowe zasady reklamowania wyrobów medycznych i produktów leczniczych. Głośniej zrobiło się również o projekcie zmian w przepisach dotyczących reklam suplementów diety.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Reklama
Reklama