Reklama
Rozwiń

Przybyło skarg na reklamy suplementów diety

Od początku roku Rada Reklamy notuje większą niż zazwyczaj liczbę skarg składanych przez konsumentów na reklamy produktów kojarzących się z ochroną zdrowia. Przy okazji potwierdziło się też, że jako konsumenci nadal mamy problem z rozróżnianiem różnych kategorii należących do tej grupy (czyli np. suplementów diety od leków).

Publikacja: 05.02.2023 14:44

Przybyło skarg na reklamy suplementów diety

Foto: Adobe Stock

Fakt, że Rada Reklamy (czyli dobrowolne zrzeszenie firm reprezentujących różne gałęzie gospodarki oraz organizacji zrzeszających agencje świadczące usługi reklamowe i marketingowe) właśnie teraz notuje zwiększone zainteresowanie konsumentów tym tematem, nie jest przypadkowy. W styczniu weszły w życie nowe zasady reklamowania wyrobów medycznych i produktów leczniczych. Głośniej zrobiło się również o projekcie zmian w przepisach dotyczących reklam suplementów diety.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Pepco więcej sprzedaje i rusza ze skupem akcji
Biznes
102 przypadki konfiskaty prywatnych majątków w Rosji. Miliardy dolarów na wojnę
Biznes
Największy atak na Ukrainę, InPost z kolejnym przejęciem, Polska celem hakerów
Biznes
Czy grozi nam cybernetyczna kapitulacja? Wojna w internecie się nasila
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama