Reklama
Rozwiń

Orange i Coca-Cola oraz Lotos i Biedronka najbardziej rozpoznawalni na Euro 2016 we Francji

Najwyższą spontaniczną znajomość sponsorów mistrzostw Euro 2016 mają Orange i Coca-Cola, a wśród sponsorów polskiej reprezentacji piłki nożnej: Lotos i Biedronka – wynika z badań agencji SMG Polska. Żadnej z tych firm nie wskazało więcej niż 21 proc. zapytanych osób.

Publikacja: 13.06.2016 18:09

Orange i Coca-Cola oraz Lotos i Biedronka najbardziej rozpoznawalni na Euro 2016 we Francji

Foto: AFP

Bez żadnej podpowiedzi Polacy poproszeni o wymienienie sponsorów tegorocznego Euro, wymieniali najczęściej: Orange (21 proc. wskazań), Coca-Colę (19 proc.), Adidasa (12 proc.) oraz Carlsberga (10 proc.).

- Wśród oficjalnych sponsorów Euro 2016 wymienianych przez Polaków dosyć wysoko uplasowały się również marki Biedronka (9 proc.), Lotos (8 proc.) oraz Nike (5 proc), które są związane marketingowo z reprezentacją, a nie Euro 2016 – podaje agencja SMG Polska.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Pepco więcej sprzedaje i rusza ze skupem akcji
Biznes
102 przypadki konfiskaty prywatnych majątków w Rosji. Miliardy dolarów na wojnę
Biznes
Największy atak na Ukrainę, InPost z kolejnym przejęciem, Polska celem hakerów
Biznes
Czy grozi nam cybernetyczna kapitulacja? Wojna w internecie się nasila
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama