Reklama

Orange i Coca-Cola oraz Lotos i Biedronka najbardziej rozpoznawalni na Euro 2016 we Francji

Najwyższą spontaniczną znajomość sponsorów mistrzostw Euro 2016 mają Orange i Coca-Cola, a wśród sponsorów polskiej reprezentacji piłki nożnej: Lotos i Biedronka – wynika z badań agencji SMG Polska. Żadnej z tych firm nie wskazało więcej niż 21 proc. zapytanych osób.

Publikacja: 13.06.2016 18:09

Orange i Coca-Cola oraz Lotos i Biedronka najbardziej rozpoznawalni na Euro 2016 we Francji

Foto: AFP

Bez żadnej podpowiedzi Polacy poproszeni o wymienienie sponsorów tegorocznego Euro, wymieniali najczęściej: Orange (21 proc. wskazań), Coca-Colę (19 proc.), Adidasa (12 proc.) oraz Carlsberga (10 proc.).

- Wśród oficjalnych sponsorów Euro 2016 wymienianych przez Polaków dosyć wysoko uplasowały się również marki Biedronka (9 proc.), Lotos (8 proc.) oraz Nike (5 proc), które są związane marketingowo z reprezentacją, a nie Euro 2016 – podaje agencja SMG Polska.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Deregulacja: już 65 postulatów jest w ustawach, Nawrocki podpisał 33 rozwiązania
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
„Haniebne drewno.” Europa po cichu korzysta z wylesiania lasów na Borneo
Biznes
Trump i Putin bez spotkania, USA i Australia o metalach, Automitve w napięciu
Biznes
Etyka w biznesie – inwestycja czy kaprys regulatorów
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Patronat Rzeczpospolitej
Innowacja wymaga odwagi
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama