Aktualizacja: 13.06.2016 18:09 Publikacja: 13.06.2016 18:09
Foto: AFP
Bez żadnej podpowiedzi Polacy poproszeni o wymienienie sponsorów tegorocznego Euro, wymieniali najczęściej: Orange (21 proc. wskazań), Coca-Colę (19 proc.), Adidasa (12 proc.) oraz Carlsberga (10 proc.).
- Wśród oficjalnych sponsorów Euro 2016 wymienianych przez Polaków dosyć wysoko uplasowały się również marki Biedronka (9 proc.), Lotos (8 proc.) oraz Nike (5 proc), które są związane marketingowo z reprezentacją, a nie Euro 2016 – podaje agencja SMG Polska.
Po noworocznych, święta majowe to najważniejszy w Rosji czas masowego odpoczynku. Kreml zachęca Rosjan do spędza...
Ekonomiści przewidują niedofinansowanie obronności w krajach europejskich do 2030 r. – wynika z badania niemieck...
Indie atakują cele w Pakistanie, GDDKiA wykluczy firmy spoza UE z przetargów drogowych, a RPP tnie stopy procent...
W przyszłą środę startuje dziesiąta edycja Impactu. Będzie na nim obecna „Rzeczpospolita”, a uczestnicy imprezy...
Od godz. 16.00 wczoraj do 8.00 rano dziś obowiązywały w Rosji potężne ograniczenia w ruchu lotniczym. Odwołanych...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas