Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.09.2016 12:19 Publikacja: 17.09.2016 11:54
Foto: Pixabay
Szef zespołu ds. zawieszenia w europejskim centrum badawczo-rozwojowym Mazdy pod Frankfurtem w Niemczech podkreślił, że prace nad tym rozwiązaniem trwały od ponad sześciu lat. Przy udziale jednego z japońskich instytutów badawczych udało się stworzyć system GVC (G-Vectoring Control), który umożliwia dostosowanie wartości momentu obrotowego silnika do sposobu, w jakim kierowca operuje kołem kierownicy - tłumaczył Fritsche.
"Ideą jest wykorzystanie momentu obrotowego silnika do wygenerowania siły przeciążenia na przednią oś samochodu. To wpływa (zmniejszenie wartości momentu obrotowego) na wzrost przyczepności kół i zwiększa precyzję prowadzenia pojazdu" - tłumaczył inżynier japońskiego koncernu. Dodał, że w sytuacji, w której kierowca będzie utrzymywał stały skręt kierownicy, system zwiększy wartość momentu obrotowego, co doprowadzi do dociążenia tylnej osi i poprawy stabilności toru jazdy.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rozrywka dla dzieci ma różne oblicza.
Elon Musk, właściciel Tesli, ostrzega przed trudnymi kwartałami. Sprzedaż spada, a konkurencja jest coraz większa.
PGE w nowej strategii podkreśla rolę ciepłownictwa, które postrzegane jest jako ważne wsparcie dla krajowej ener...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju pr...
Jaka jest sytuacja w sporze o sukcesję w grupie Zygmunta Solorza po dymisjach w Cyfrowym Polsacie? Prawnicy mili...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas