Aktualizacja: 06.10.2016 16:57 Publikacja: 06.10.2016 16:22
Foto: Bloomberg
W rankingu dominuję sektory technologii i motoryzacji, bo znalazło się 29 firm. Ranking powstaje na podstawie wyników finansowych , wpływu danej marki na klientów i jej zdolności podnoszenia cen i zwiększania sprzedaży.
Wartość marki Apple zwiększyła się w ciągu roku o 5 proc. do 178,1 mld dolarów (159 mld euro), Google, filii firmy Alphabet, o 11 proc. do 133,3 mld, a Coca-Coli zmalała o 7 proc. do 73,1 mld..
Elon Musk, dotychczas aktywnie udzielający się zarówno w kampanii wyborczej, jak i obecnej administracji prezyde...
Władze Czarnogóry nie raz zapewniały, że przestrzegają sankcji antyrosyjskich. Oligarcha Oleg Deripaska jest obj...
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas