Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.10.2016 13:14 Publikacja: 09.10.2016 12:19
Foto: materiały producenta
Grupa Volkswagena nie ukrywała przez lata, że z Seatem ma problemy. O ile sprzedaż Skody promowanej jako tania marka koncernu, i dwóch maszynek do robienia pieniędzy - Audi i Porsche szła doskonale, Seat szukał sobie miejsca na rynku. Teraz model SUVa Ateca, który na rynku znajdzie się jeszcze w tym kwartale ma napędzić sprzedaż i pociągnąć markę także w 2017. Prezes marki, Luca de Meo ma również nadzieję, że spodoba się nowy Leon i Ibiza po których pokazany zostanie kolejny SUV - Arona. Seat wyraźnie stawia nacisk na ten segment rynku, gdzie auta sprzedają się najlepiej. A Grupa VW stawia na promowanie tej marki. Na razie Seat, jak Luca de Meo ujawnił podczas trwającego do 16 października Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu zebrał 21 tys. zamówień na Atecę. Hiszpańska marka ma zresztą podczas tej wystawy wyjątkowo silną promocję.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rozrywka dla dzieci ma różne oblicza.
Elon Musk, właściciel Tesli, ostrzega przed trudnymi kwartałami. Sprzedaż spada, a konkurencja jest coraz większa.
PGE w nowej strategii podkreśla rolę ciepłownictwa, które postrzegane jest jako ważne wsparcie dla krajowej ener...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju pr...
Jaka jest sytuacja w sporze o sukcesję w grupie Zygmunta Solorza po dymisjach w Cyfrowym Polsacie? Prawnicy mili...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas