Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.11.2016 10:48 Publikacja: 21.11.2016 10:48
Elektryczny Volkswagen
Foto: materiały prasowe
- Jeśli ponad jedna czwarta naszych pojazdów ma być elektryczna w bliskiej przyszłości, to będzie potrzebne ok. 3 mln baterii rocznie. Jest więc sens zbudowania własnej fabryki — powiedział Matthias Müller dziennikowi „Frankfurter Allgemeine Zeitung”. Teraz grupa korzysta z zewnętrznych dostawców baterii do swych pojazdów elektrycznych.
W porozumieniu z przedstawicielami załogi ogłoszonym w piątek 20 listopada Volkswagen zapowiedział likwidację 30 tys. miejsc pracy w głównej marce i zobowiązał się nie zwolnić nikogo w Niemczech do 2025 r. Obiecał ponadto zatrudnić w Niemczech 9 tys. ludzi przy produkcji baterii i w usługach w zakresie mobilności.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Z elementów Matrix-System każdy zbuduje sobie stoisko na targach. Jest prosty w montażu i lekki w transporcie. A...
Microsoft nie będzie już korzystać z chińskich inżynierów do świadczenia pomocy technicznej armii USA. To efekt...
Rosyjski dyktator polecił rządowi przygotowanie wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu z oprogramowania i komunik...
Dom aukcyjny Sotheby's sprzedał największy fragment Marsa, jaki znaleziono dotąd na powierzchni Ziemi. Stanowi 6...
Berlin i Londyn zacieśniają współpracę obronną, Polska odda do końca roku 350 km dróg szybkiego ruchu. Rosyjskie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas