Reklama
Rozwiń
Reklama

Lexus umacnia się w segmencie premium

Japońska marka goni niemiecką i szwedzką konkurencję.

Aktualizacja: 18.01.2017 08:29 Publikacja: 18.01.2017 07:33

Zmodernizowany Lexus IS wyróżnia się m.in. diodowymi reflektorami oraz inną stylistyką aluminiowych kół.

Foto: materiały prasowe

Lexus sprzedał w Polsce w 2016 roku 3,7 tys. aut, o 36 proc. więcej niż rok wcześniej. Przedstawiciele marki planują, że tegoroczna sprzedaż dobrze przekroczy 4 tys. Lexus jest piątą najpopularniejszą marką luksusowych aut w Polsce i jedną z najszybciej rosnących: w 2016 roku większą dynamiką wzrostu wykazał się jedynie Mercedes-Benz (38 proc.). Audi powiększyło sprzedaż o 35 proc., BMW o 31 proc., natomiast Volvo o 21 proc. Chociaż sprzedaż Volvo rosła najwolniej, to i tak szwedzka marka, która zajmuje czwarte miejsce w rankingu, sprzedała ponad dwa razy więcej aut od Lexusa.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama