Reklama
Rozwiń
Reklama

Chevrolet kończy z elektrycznym Sparkiem

Firma ogłosiła, że kończy produkcję elektrycznego kompaktu Spark EV. W swojej ofercie ma znacznie atrakcyjniejszego „elektryka”.

Aktualizacja: 01.02.2017 17:49 Publikacja: 01.02.2017 17:37

Foto: materiały prasowe

Chevrolet Spark EV został wprowadzony na rynek w 2013 r. Koncern sprzedawał go tylko w trzech stanach Stanów Zjednoczonych (Kalifornia, Oregon i Maryland). Ostatnie egzemplarze elektrycznego Sparka zjechały z linii montażowych latem 2016 r. Do dzisiaj sprzedało się zaledwie 7400 sztuk. Samochód zapewniał możliwość przejechania zaledwie 132 kilometrów przy naładowanych bateriach.

W grudniu zeszłego roku Chevy rozpoczął sprzedaż modelu Bolt EV, który może pochwalić się znacznie lepszymi parametrami. Na jednym ładowaniu przejedzie nawet 383 km. Bolt EV, podobnie jak Spark, wystartował jedynie w Kalifornii i Oregonie, ale koncern planuje sprzedawać go w całym kraju. W grudniu udało się sprzedać 600 sztuk. Na koniec stycznia przedstawiciele Chevroleta przewidywali, że kolejne 1200 samochodów znajdzie się w rękach klientów.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Co 8. polska przedsiębiorczyni przy pozyskiwaniu finansowania doświadczyła trudności związanych z płcią. Najnowsze dane
Biznes
Wojna na torach i w sieci, spór o Mercosur i presja klimatyczna Indii
Biznes
Electromobility Poland wraca do gry. 4,5 mld zł z KPO na nowy projekt
Biznes
Nvidia traci inwestorów. Czy AI przestaje być złotym dzieckiem Wall Street?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Jak zamienić marketing w motor napędowy biznesu? Premiera nowego modelu i debata ekspertów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama