#RZECZoBIZNESIE: Paweł Iwanowski: Sztuczna inteligencja jest droga

Możemy doczekać się takiego czasu, gdy raka na zdjęciach rentgenowskich będzie szukać nie lekarz, a sztuczna inteligencja, która sobie lepiej z tym radzi – mówi Paweł Iwanowski, menadżer w dziale konsultingu Deloitte Digital, gość Michała Niewiadomskiego.

Publikacja: 20.02.2017 12:54

#RZECZoBIZNESIE: Paweł Iwanowski: Sztuczna inteligencja jest droga

Foto: tv.rp.pl

- Stworzenie algorytmu sztucznej inteligencji aktualnie jest drogie – przyznał Iwanowski. - Głównie jest to rozwijane przez duże korporacje. To co widzimy jako użytkownicy, to jest tylko wierzchołek góry lodowej – tłumaczył.

Przyznał, że bardzo dużo firm korzysta już ze sztucznej inteligencji. - Jest ona dostępna chociażby w sklepach internetowych. Np. Amazon proponuje nam produkty, które mogą nas zainteresować na podstawie historii zakupów i interakcji w sklepie. To samo tyczy się usług streamingowych, jeśli chodzi o muzykę czy telewizję – mówił gość.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?