Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.03.2017 12:02 Publikacja: 08.03.2017 12:02
Foto: tv.rp.pl
Gość przypomniała, że UPC 8 lat temu wdrożyło pierwsze usługi dla biznesu. - Weszliśmy w środowisko przedsiębiorców i naszym celem było coraz lepsze rozumienie segmentu b2b, żeby rozwijać nasze usługi i odpowiednio je kształtować – mówiła Zawistowska.
Zaznaczyła, że to co teraz proponuje biznesowi to jest kontynuacja konsekwentnej strategii budowania stabilnego internetu o wysokich parametrach. - Dla małych przedsiębiorców świadczymy obecnie usługę 600/60 Mbps. Byliśmy pierwszym operatorem, który szczególną uwagę zwrócił na prędkości wysyłania. Przedsiębiorcy nie tylko ściągają dane, ale również dużo wysyłają. Dla większych klientów oferujemy prędkości nawet do 10 Gbps – tłumaczyła.
Zrównoważony rozwój staje się kluczowym elementem strategii biznesowej wielu polskich firm. Właściciele małych i...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Agencja Uzbrojenia w piątek zawarła z Mesko (PGZ) umowę na dostawę amunicji czołowej 120 mm za 150 mln zł. Chodz...
Przez dziesięciolecia Liechtenstein był rajem podatkowym dla bogaczy z całego świata. Dziś stał się pułapką dla...
Wojna handlowa rozpoczęta przez administrację Donalda Trumpa kosztuje spółki z USA, Europy i Japonii już 34 mld...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Amerykański sąd kwestionuje cła Trumpa, UE walczy o niezależność technologiczną, a Niemcy prezentują ambitny pla...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas