Gość przypomniała, że UPC 8 lat temu wdrożyło pierwsze usługi dla biznesu. - Weszliśmy w środowisko przedsiębiorców i naszym celem było coraz lepsze rozumienie segmentu b2b, żeby rozwijać nasze usługi i odpowiednio je kształtować – mówiła Zawistowska.
Zaznaczyła, że to co teraz proponuje biznesowi to jest kontynuacja konsekwentnej strategii budowania stabilnego internetu o wysokich parametrach. - Dla małych przedsiębiorców świadczymy obecnie usługę 600/60 Mbps. Byliśmy pierwszym operatorem, który szczególną uwagę zwrócił na prędkości wysyłania. Przedsiębiorcy nie tylko ściągają dane, ale również dużo wysyłają. Dla większych klientów oferujemy prędkości nawet do 10 Gbps – tłumaczyła.
Przetoczyła badania, z których wynika, że dostęp do usług cyfrowych jest motorem napędowym rozwoju polskich przedsiębiorstw. - Wspieramy przedsiębiorców w ich rozwoju, w innowacji, w sięganiu po nowoczesne technologie. Dzięki temu korzystają z naszych usług – wyjaśniła Zawistowska.