Reklama

Blisko 3 mln zł m.in. na budowę stacji monitorujących smog

Ponad 2,9 mln zł przeznaczył Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na wsparcie monitoringu środowiska - poinformował we wtorek Fundusz. Pieniądze będzie można uzyskać m.in. na budowę stacji monitorujących jakość powietrza.

Aktualizacja: 04.04.2017 11:59 Publikacja: 04.04.2017 11:53

Blisko 3 mln zł m.in. na budowę stacji monitorujących smog

Foto: PAP/ Jacek Bednarczyk

Nabór wniosków rozpoczął się w poniedziałek i potrwa do końca listopada br. Budżet programu to ponad 2,9 mln zł, z czego 1,9 mln zł to dotacje, a 1 mln zł to pożyczki. O wsparcie będą mogły się starać m.in. podmioty należące do sektora finansów publicznych, jednostki samorządu terytorialnego, uczelnie, fundacje, czy osoby prowadzące działalność gospodarczą.

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska wyjaśnił, że pieniądze będzie można uzyskać na dwa rodzaje przedsięwzięć. Po pierwsze, to badania realizujące i wspierające państwowy monitoring środowiska, oraz działania służące pozyskaniu danych i informacji o środowisku. Po drugie, szansę na dofinansowanie mają zadania inwestycyjne związane z rozbudową zaplecza technicznego oraz zakupy wyposażenia laboratoriów wykonujących badania służące pozyskaniu danych i informacji o środowisku.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Trump z nowymi umowami, AI w medycynie i rosyjski przemysł lotniczy
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
W którą stronę zmierza bancassurance?
Biznes
Sprzedaż działki pod CPK, Polska potęgą w produkcji zniczy i rekord WIG
Biznes
Porozumienie USA–Chiny, fala pustostanów nadchodzi i napięcia Bruksela–Pekin
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Zmarł Maciej Adamkiewicz, twórca sukcesu Adamed Pharma. Miał tylko 59 lat
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama