Reklama
Rozwiń

Zmiana na szczycie jest ryzykownym manewrem

Volvo nie zostawiło niemiecko-japońskiej konkurencji wielkich szans.

Publikacja: 08.04.2017 12:06

Volvo jako jedna z pierwszych marek wykorzystała duży dotykowy ekran do sterowania wszystkim funkcjami auta.

Foto: materiały prasowe

Najpopularniejszy luksusowy SUV Europy, czyli Volvo XC60, ma następcę: to nowe Volvo XC60, które właśnie wchodzi do sprzedaży. Marka sprzedała w ciągu dziewięciu lat na całym świecie blisko milion samochodów pierwszej generacji. Stanowiła ona 30 proc. sprzedaży Volvo i przyczyniła się do rozkwitu marki. W 2016 roku firma znalazła klientów na rekordową liczbę 530 tys. aut.

Prezes Volvo Car Group Hakan Samuelson jest pewien, że nowość będzie równie dobrze przyjęta jak poprzednik. – Mamy tradycję oferowania atrakcyjnych stylistycznie, dynamicznych SUV–ów, które wykorzystują najnowsze technologie – zapewnia. Nowy SUV XC60 otrzymał wszystkie systemy znane z większego XC90.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Rosyjski bogacz traci majątek. Sfinansuje wojnę Putina
Biznes
Niemiecki biznes boi się poboru. A co w Polsce?
Biznes
Ustawa Trumpa, obawy firm transportowych, biznes przeciw unijnym regulacjom AI
Biznes
Fundacja rodzinna, czyli międzypokoleniowy skarbiec
Biznes
Microsoft zwolni 9000 pracowników, bo inwestuje w sztuczną inteligencję