Reklama

Zmiana na szczycie jest ryzykownym manewrem

Volvo nie zostawiło niemiecko-japońskiej konkurencji wielkich szans.

Publikacja: 08.04.2017 12:06

Volvo jako jedna z pierwszych marek wykorzystała duży dotykowy ekran do sterowania wszystkim funkcjami auta.

Foto: materiały prasowe

Najpopularniejszy luksusowy SUV Europy, czyli Volvo XC60, ma następcę: to nowe Volvo XC60, które właśnie wchodzi do sprzedaży. Marka sprzedała w ciągu dziewięciu lat na całym świecie blisko milion samochodów pierwszej generacji. Stanowiła ona 30 proc. sprzedaży Volvo i przyczyniła się do rozkwitu marki. W 2016 roku firma znalazła klientów na rekordową liczbę 530 tys. aut.

Prezes Volvo Car Group Hakan Samuelson jest pewien, że nowość będzie równie dobrze przyjęta jak poprzednik. – Mamy tradycję oferowania atrakcyjnych stylistycznie, dynamicznych SUV–ów, które wykorzystują najnowsze technologie – zapewnia. Nowy SUV XC60 otrzymał wszystkie systemy znane z większego XC90.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Zmarł Maciej Adamkiewicz, twórca sukcesu Adamed Pharma. Miał tylko 59 lat
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes
Francis Ford Coppola sprzedaje luksusowe zegarki. „Jestem bankrutem”
Biznes
Najnowsza, eksperymentalna szczepionka Moderny okazała się nieskuteczna
Biznes
Czarny czwartek Kremla, sankcje USA i UE, Europa buduje konkurencję dla Muska
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Jak napędzić rozwój małych i średnich firm
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama