Aktualizacja: 08.04.2017 14:47 Publikacja: 08.04.2017 13:44
Foto: materiały prasowe
Czy nie będzie kanibalizacji, skoro Stelvio ma odpowiednika w ofercie Jeepa?
Sławomir Szałkowski: Stelvio, najnowszy model w gamie marki Alfa Romeo, która od zawsze słynęła ze swych sportowych osiągnięć, nie mógł powstać jako „zwykły" SUV. To więcej niż SUV! To auto, które pomimo swych znacznych rozmiarów jest dynamiczne, szybkie i jak wszystkie Alfy prowadzi się „jak po szynach", zapewniając komfort i przyjemność z jazdy. W IV kwartale 2017 pojawi się w ofercie najmocniejsza wersja Quadrifoglio, z 510-konnym silnikiem, zapowiadana jako najszybszy SUV w historii. Dowodem na to jest rekordowy czas okrążenia 7 min 59 s, jaki przedprodukcyjne Stelvio „wykręciło" na torze Nurburgring, pokonując wszystkie inne testowane tam SUV-y. Stelvio powstało z myślą o jedzie po szosie, choć duży, 20-centymetrowy prześwit pozwala na bezpieczne zjechanie z drogi. System napędu 4x4 w normalnych warunkach napędza koła tylnej osi z możliwością przekazania do 50 proc. momentu na przednie koła, gdy system wykryje pogorszenie przyczepności. Dołączenie napędu jest w pełni automatyczne, odbywa się bez najmniejszej ingerencji kierowcy. Stelvio zamiast konkurować, bardziej uzupełnia ofertę i pozycjonowany jest pomiędzy Jeepem Cherokee a Grand Cherokee. Spotka się z zainteresowaniem tych klientów, dla których jazda off-road nie jest głównym powodem zakupu samochodu.
Najważniejsze wydarzenia i trendy przeszłego roku. Już 18 grudnia specjalny dodatek Perspektywy 2025.
Jest środa, 11 grudnia, a w dzisiejszym odcinku „Twój Biznes” Bartłomiej Kawałek omawia najważniejsze wydarzenia gospodarcze.
Nie jest prawdą, że sąd zablokował mój majątek - zapewnił w oświadczeniu założyciel Polsatu. Potwierdza, że do rad jego fundacji wszedł kurator wskazany przez sąd w Liechtensteinie. Decyzje podjęte przy jego udziale są dla biznesmena korzystne.
Liderzy wyznaczający trendy w komunikacji marketingowej nagrodzeni! Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 13 lat docenia działania wyróżniających się strategów marketingu w Polsce. Wśród grona laureatów znajdują się znane i szanowane nazwiska oraz wschodzące gwiazdy sceny marketingowej. W dniu 4 grudnia 2024 w Warszawie podczas uroczystej gali w Hotelu Renaissance poznaliśmu laureatów Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024.
Bank zachęca rodziców do wprowadzenia swoich dzieci w świat finansów. W prezencie można otrzymać 200 zł dla dziecka oraz voucher na 100 zł dla siebie.
Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication. Nagrodę Redakcji RP.pl otrzymał w tym roku projekt Prymus – kampania „Otwarci na zmianę” autorstwa 180heartbeats + JUNG v MATT oraz monday comms.
Listopad był szesnastym miesiącem spadków rejestracji przyczep i naczep. Na horyzoncie nie widać żadnych śladów poprawy.
Od stycznia do października 2024 roku kupiono w Polsce 11 051 egzemplarzy hybrydowej Toyoty C-HR. Nowy model stał się zdecydowanym liderem segmentu, a klienci chętnie decydują się na auta w wyższych wersjach wyposażenia.
O wsparcie z programu Mój elektryk 2.0 będą mogły ubiegać się wyłącznie osoby fizyczne oraz osoby fizyczne wykonujące jednoosobową działalność gospodarczą. Zdaniem Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców jest to rozwiązanie dyskryminujące, np. spółki z o.o.
Spowolnienie gospodarcze w Europie doprowadziło do zastoju w transporcie drogowym. Sprzedaż samochodów ciężarowych gwałtownie spada.
Po raz pierwszy w niemal stuletniej historii współpracy Watykanu z Mercedesem, nowy papamobile będzie samochodem elektrycznym. Powstał na bazie modelu G 580 z technologią EQ.
Subsydia do samochodów elektrycznych mają na celu stymulowanie rynku, który w przypadku Polski, nadal jest na początkowej fazie rozwoju. Dotychczasowe działania ze strony państwa przynosiły wymierne korzyści. Jednak nowa propozycja programu dopłat nie ma nic wspólnego z przemyślaną koncepcją.
Chińska linia lotnicza JuneYao wprowadza na rynek własny samochód elektryczny – JuneYao Air. Sensacją jest nie tylko hojna gwarancja na akumulator, ale i inne dodatki.
Energochłonne w produkcji elektryczne naczepy są, podobnie jak e-ciężarówki, usilnie promowane przez unijne regulacje. Konsumenci nie są gotowi na wzrost cen transportu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas