Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 12.04.2017 11:39 Publikacja: 12.04.2017 11:29
Foto: Bloomberg
Williams Advanced Engineering, firma rozwiniętej technologii stajni wyścigowej Formuly I Williams otrzymała już środki finansowe z Ośrodka Zaawansowanego Napędu (APC) i będzie produkować baterie dla firm samochodów luksusowych w rodzaju Astona Martina. — Ten projekt pozwoli opracowywać układy baterii, aby zaspokoić znaczne braki w łańcuchu dostaw w kraju — oświadczył dyrektor ds. technologii i projektów w APC, Jon Beasley.
Firmy samochodowe rywalizują w produkcji ekologicznych pojazdów i w zwiększeniu żywotności baterii, aby sprostać popytowi i spełnić wymogi ochrony powietrza, ale w W. Brytanii przeszkodą są niedostateczne moce produkcyjne. Nissan produkuje baterie i małe auta Leaf w swej fabryce w Sunderland, natomiast inne firmy włącznie z Jaguarem Land Roverem wybrały produkcję poza krajem.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o systemie kaucyjnym, ale nie wiecie, kogo spytać. Gdzie zwrócić butelkę, ja...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Założyciel Polsatu stracił kolejne stanowisko. W roli przewodniczącego rady nadzorczej zastąpi go tym razem wiel...
Polska transformacja energetyczna rozstrzyga się w ciepłownictwie - w blisko 400 lokalnych systemach, które dost...
Polska kolej z rekordową ilością pasażerów, francuski rząd przetrwał wotum nieufności – ceną wstrzymanie reformy...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Jak zapowiedzieli, tak zrobili. Skonfiskowany superjacht Amadea, który według władz USA należy do objętego sankc...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas