Aktualizacja: 22.05.2017 20:56 Publikacja: 22.05.2017 20:38
W e-zakupach są ciągle duże nisze do zagospodarowania. Choćby ogromny rynek zakupów B2B to bardzo prężnie rozwijający się segment, na którym już powstają pierwsze platformy. Polskie firmy zdecydowanie nie zostają w tyle – mówi Justyna Skorupska przewodnicząca Rady Izby Gospodarki Elektronicznej.
Foto: Fotorzepa/Marcin Pietruszka
Rz: W jakim kierunku będzie rozwijał się polski rynek handlu internetowego? Czy nadal będziemy mieli do czynienia z takim rozdrobnieniem na tysiące e-sklepów, czy może dominującą pozycję zdobędą duże platformy e-commerce? A może liderem będzie forma sprzedaży, o której dzisiaj jeszcze nie wiemy?
Wielce prawdopodobna jest trzecia opcja, ponieważ rynek e-commerce, podobnie jak wszystkie sektory oparte na nowych technologiach, rozwija się w niesamowitym tempie. Dlatego śmiem przypuszczać, że jeszcze obecnie nieznane techniki sprzedaży na pewno przeżyją okresu boomu, choć dziś rozwijane modele również nie znikną, ponieważ jest zapotrzebowanie na wiele form sprzedaży i dotarcia w ten sposób do klienta z produktem.
Putin odmawia rozmów z Zełenskim, przychody Rosji z ropy najniższe od dwóch lat, a Trump wraca z Zatoki Perskiej...
Brytyjski producent samochodów Jaguar Land Rover zapewnia, że nie zamierza produkować pojazdów w USA – informuje...
Ministerstwo Obrony Narodowej zawarło umowę ramową na prawie 10 tys. sztuk amunicji krążącej Warmate. Jej wartoś...
UE wprowadzi nowy pakiet sankcji na Rosję, Trump podpisuje umowy warte 243 mld dolarów w Katarze, a rolnicy w Eu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas