British Airways: zawinił prąd, nie system IT

Do poważnej awarii systemu informatycznego, która uziemiła 75 tys. podróżnych British Airways doszło po uszkodzeniu serwerów z powodu ich przeciążenia, gdy przywrócono dostawę energii elektrycznej po usunięciu zwarcia w instalacji - wyjaśnił przewoźnik.

Aktualizacja: 31.05.2017 18:43 Publikacja: 31.05.2017 18:17

British Airways: zawinił prąd, nie system IT

Foto: Bloomberg

BA należąca do grupy IAG stara się ograniczyć szkody w opinii o niej, przeprosiła już klientów, po anulowaniu kilkuset lotów podczas przedłużonego weekendu. Linia przekazała kilka dalszych szczegółów o tym incydencie.

Według jej komunikatu, w ośrodku obróbki danych koło lotniska Heathrow doszło do zwarcia w instalacji elektrycznej.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Polska kupi tysiące procesorów AI. Inwestycja warta nawet 5 mld zł
Biznes
EBI trzykrotnie zwiększa pulę środków na obronę Europy
Biznes
Raport NIK: Kryzys w NFZ, dostęp do opieki medycznej coraz gorszy
Biznes
Porozumienie USA–Chiny, ekspansja Nvidii w Europie, nowy podatek na horyzoncie