#RZECZoBIZNESIE: Jerzy Garlicki: Młodzi Polacy chętnie uczą się rosyjskiego

Wśród młodzieży język rosyjski zaczyna się robić coraz bardziej modny. Młode pokolenie patrzy bardziej perspektywicznie – mówi Jerzy Garlicki, prezes wydawnictwa WSiP, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 01.06.2017 13:57 Publikacja: 01.06.2017 13:30

#RZECZoBIZNESIE: Jerzy Garlicki: Młodzi Polacy chętnie uczą się rosyjskiego

Foto: tv.rp.pl

- 6 lat temu stwierdziliśmy, że rynek edukacji trzeba zredefiniować – zaznaczył prezes WSiP. Tłumaczył, że rynek edukacji patrząc poprzez pryzmat książki szkolnej nie ma perspektywy wzrostu. - Wtedy był warty 800 mln zł, dzisiaj 350 mln zł.
Cały rynek edukacji, to co rodzice wydają z kieszeni na edukację dzieci, to ok. 6 mld zł z tempem wzrostu 5-10 proc. rocznie – mówił.

- Postanowiliśmy wejść nie tylko w rynek nauki języków obcych, ale generalnie korepetycji i nauki. Najlepszym podejściem do tego było kupienie dwóch sieci, które są najlepsze w tym kraju, czyli Profi-Lingua i sieć szkół Empik – dodał Garlicki.

Pozostało 83% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca