#RZECZoBIZNESIE: Jerzy Garlicki: Młodzi Polacy chętnie uczą się rosyjskiego

Wśród młodzieży język rosyjski zaczyna się robić coraz bardziej modny. Młode pokolenie patrzy bardziej perspektywicznie – mówi Jerzy Garlicki, prezes wydawnictwa WSiP, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 01.06.2017 13:57 Publikacja: 01.06.2017 13:30

#RZECZoBIZNESIE: Jerzy Garlicki: Młodzi Polacy chętnie uczą się rosyjskiego

Foto: tv.rp.pl

- 6 lat temu stwierdziliśmy, że rynek edukacji trzeba zredefiniować – zaznaczył prezes WSiP. Tłumaczył, że rynek edukacji patrząc poprzez pryzmat książki szkolnej nie ma perspektywy wzrostu. - Wtedy był warty 800 mln zł, dzisiaj 350 mln zł.
Cały rynek edukacji, to co rodzice wydają z kieszeni na edukację dzieci, to ok. 6 mld zł z tempem wzrostu 5-10 proc. rocznie – mówił.

- Postanowiliśmy wejść nie tylko w rynek nauki języków obcych, ale generalnie korepetycji i nauki. Najlepszym podejściem do tego było kupienie dwóch sieci, które są najlepsze w tym kraju, czyli Profi-Lingua i sieć szkół Empik – dodał Garlicki.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Subskrybuj
gazeta
Biznes
Konflikt Indii z Pakistanem. Rozmowy Chin i USA. Obniżka stóp procentowych
Biznes
Impact’25 i Obama. Co wydarzy się w Poznaniu?
Biznes
Paraliż lotnisk i internetu w Rosji. 60 tysięcy pasażerów utknęło
Biznes
Na stole 17. pakiet sankcji wobec Rosji. Cios we flotę cieni i sojuszników Kremla
Biznes
UE bez rosyjskiej energii. Zapaść w motoryzacji. Weto ws. składki zdrowotnej
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku