Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.06.2017 21:57 Publikacja: 25.06.2017 21:57
Kupując samochód, w szczególności marek premium, oczekujemy najwyższej jakości obsługi zarówno przed-, jak i pozakupowej. Bezpośredni kontakt z przedstawicielem dealera powinien zapewnić nam bezpieczeństwo transakcji, doradztwo w zakresie finansowania zakupu, a także wsparcie w zakresie wyboru najodpowiedniejszego modelu czy wariantu wyposażenia. By sprostać tym oczekiwaniom agent powinien posiadać szeroką wiedzę motoryzacyjną, jak również dysponować solidnym doświadczeniem. To właśnie doświadczenie, zdaniem Inchcape Motor Wrocław, jest kluczem do zrozumienia potrzeb klienta.
Wyzwania i szanse transformacji energetycznej były tematem nowego odcinka podcastu „E.ON Talks”. Uczestniczące w...
Sieć telewizyjna CNBC, powołując się na ekspertów, twierdzi, że smartfon firmy Trump Organization prawdopodobnie...
Amerykańska firma zajmująca się testami DNA, 23andMe, została ukarana grzywną w wysokości 2,31 mln funtów (około...
Już wkrótce liczba samochodów elektrycznych na polskich drogach sięgnie 100 tys. Choć to zaledwie jedna dziesiąt...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Do Inowrocławia dotarły trzy z ośmiu leasingowanych od USA śmigłowców szturmowych. To przygotowanie na dostawy a...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas