Kupując samochód, w szczególności marek premium, oczekujemy najwyższej jakości obsługi zarówno przed-, jak i pozakupowej. Bezpośredni kontakt z przedstawicielem dealera powinien zapewnić nam bezpieczeństwo transakcji, doradztwo w zakresie finansowania zakupu, a także wsparcie w zakresie wyboru najodpowiedniejszego modelu czy wariantu wyposażenia. By sprostać tym oczekiwaniom agent powinien posiadać szeroką wiedzę motoryzacyjną, jak również dysponować solidnym doświadczeniem. To właśnie doświadczenie, zdaniem Inchcape Motor Wrocław, jest kluczem do zrozumienia potrzeb klienta.
- W naszym salonie zawsze podchodzimy indywidualnie do każdego klienta. Nasz doświadczony zespół stara się w pełni spełniać, a nawet przekraczać oczekiwana naszych klientów - podkreśla Michał Podkowa, dyrektor oddziału Inchcape Motor Wrocław, związany z marką od początku jej obecności na dolnośląskim rynku.
Zdaniem dyrektora Inchcape Motor Wrocław, to właśnie koncentracja na kliencie, połączona z wieloletnim doświadczeniem w branży przekładają się na wysokie zadowolenie klientów, a co za tym idzie, na liczne tytuły branżowe zdobywane przez Inchcape.