Reklama

Inchcape Motor Wrocław – ponad 12 lat doświadczenia na Dolnym Śląsku

Ponad 80 tys. klientów oraz 9 tys. sprzedanych samochodów marek BMW i MINI to statystyki podsumowujące dotychczasową ponad 12-letnią działalność wrocławskiego salonu BMW Inchcape Motor Polska. Lecz nie liczby są najważniejsze – jakość obsługi Klienta stanowi klucz do sukcesu. O tym że wrocławski zespół Inchcape Motor Polska przykłada duża wagę do jakości świadczy nagroda i pozycja wrocławskiego salonu na czele listy najlepszych salonów samochodowych w Polsce. (badanie International Service Check 2015).

Publikacja: 25.06.2017 21:57

Kupując samochód, w szczególności marek premium, oczekujemy najwyższej jakości obsługi zarówno przed-, jak i pozakupowej. Bezpośredni kontakt z przedstawicielem dealera powinien zapewnić nam bezpieczeństwo transakcji, doradztwo w zakresie finansowania zakupu, a także wsparcie w zakresie wyboru najodpowiedniejszego modelu czy wariantu wyposażenia. By sprostać tym oczekiwaniom agent powinien posiadać szeroką wiedzę motoryzacyjną, jak również dysponować solidnym doświadczeniem. To właśnie doświadczenie, zdaniem Inchcape Motor Wrocław, jest kluczem do zrozumienia potrzeb klienta. 

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
System kaucyjny w pytaniach i odpowiedziach. Wyjaśniamy, jak to działa
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Zmiany we władzach Elektrimu. Wieloletnia menedżerka zamiast Zygmunta Solorza
Materiał Partnera
Jak Veolia dekarbonizuje polskie ciepło
Biznes
Rekord na kolei i czeska konkurencja, rząd Francji ocalał, atak na CCC
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Oligarcha stracił superjacht. Złoty fortepian odpłynął w siną dal
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama