Reklama
Rozwiń
Reklama

Aston Martin stworzył luksusową łódź podwodną

Brytyjski producent luksusowych samochodów zaprezentował swój nowy wehikuł – najmniejszą i najlżejszą łódź podwodną świata za „jedyne” 4 mln dol.

Aktualizacja: 29.09.2017 13:48 Publikacja: 29.09.2017 13:44

Aston Martin stworzył luksusową łódź podwodną

Foto: Aston Martin

Brytyjski koncern Aston Martin, kojarzony przede wszystkim z produkcją luksusowych samochodów, pokazał, że z klasą można poruszać się nie tylko po drogach, ale także pod wodą. Świadczy o tym jego najnowszy wynalazek – łódź podwodna o nazwie „Neptun”, stworzona we współpracy z firmą Triton Submarines.

„Neptun” został zaprezentowany podczas tegorocznego Monaco Yacht Show, imprezy zrzeszającej miłośników prestiżowych jachtów z całego świata. Znajdujący się na razie w fazie koncepcyjnej wehikuł jest najmniejszą i najlżejszą łodzią podwodną na świecie. Łódź ma wysokość ok. 1,8 metrów i waży prawie 4 tony. Ta niewielka łódź przeznaczona jest dla trzech osób i docelowo będzie schodzić na głębokość 500 m i pływać z prędkością zaledwie 6 km/godz. Pomimo swoich niewielkich wymiarów oczarowała widzów swoim eleganckim i futurystycznym wyglądem, srebrnym połyskiem i akrylową kabiną w kształcie bańki.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
Awaria sieci Play. Klienci nie mogą wykonywać połączeń
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Koniec turystycznego biznesu z Rosją. Republiki bałtyckie zamykają granice
Biznes
UE i Chiny łagodzą napięcia handlowe. Szczyt klimatyczny bez udziału USA?
Biznes
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Cyberatak na polskie biuro podróży. Wyciekły dane klientów
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama