Aktualizacja: 13.10.2017 08:32 Publikacja: 13.10.2017 08:05
Foto: materiały prasowe
Jej napęd to połączenie technologii szybkiego ładowania akumulatorów z zasilaniem biopaliwem HVO (Hydrotreated Vegetable Oil), czyli olejem roślinnym poddanym hydrolizie.
Autobus przez najbliższe cztery tygodnie będzie wozić pasażerów na trasie oznaczonej numerem 82. Przebiega ona m.in. wzdłuż marsylskiego muzeum etnograficznego, a także przecina doki starego nabrzeża. To pierwszy tego typu pilotaż we Francji. Celem testu jest ocena efektywności pojazdu oraz systemu szybkiego ładowania „OppCharge" w realnych warunkach. Baterie będą ładowane poprzez opuszczany ze stacji ładowania pantograf. Wystarczy na to od 3 do 6 minut. Rozwiązanie OppCharge bazuje na otwartej technologii, dostępnej także dla autobusów elektrycznych innych producentów. Jest zgodne z zaleceniami Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów (ACEA) dotyczącymi szybkiego ładowania.
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Posłowie do Parlamentu Europejskiego poparli w czwartek podniesienie ceł na nawozy oraz niektóre rosyjskie i bia...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas