Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.10.2017 08:32 Publikacja: 13.10.2017 08:05
Foto: materiały prasowe
Jej napęd to połączenie technologii szybkiego ładowania akumulatorów z zasilaniem biopaliwem HVO (Hydrotreated Vegetable Oil), czyli olejem roślinnym poddanym hydrolizie.
Autobus przez najbliższe cztery tygodnie będzie wozić pasażerów na trasie oznaczonej numerem 82. Przebiega ona m.in. wzdłuż marsylskiego muzeum etnograficznego, a także przecina doki starego nabrzeża. To pierwszy tego typu pilotaż we Francji. Celem testu jest ocena efektywności pojazdu oraz systemu szybkiego ładowania „OppCharge" w realnych warunkach. Baterie będą ładowane poprzez opuszczany ze stacji ładowania pantograf. Wystarczy na to od 3 do 6 minut. Rozwiązanie OppCharge bazuje na otwartej technologii, dostępnej także dla autobusów elektrycznych innych producentów. Jest zgodne z zaleceniami Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów (ACEA) dotyczącymi szybkiego ładowania.
Chodzi o amunicję małokalibrową do pistoletów i karabinków. Skarżyska spółka właśnie zakończyła część inwestycji...
Tragiczna katastrofa lotnicza w Indiach, zaniedbania w polskim przemyśle zbrojeniowym oraz przełomowa zmiana pol...
Amerykańscy farmerzy, a także branża hotelarska i rekreacyjna mają dość przeprowadzanych przez administrację Don...
Rafał Dutkiewicz, były prezydent Wrocławia, złożył rezygnację z funkcji prezesa organizacji przedsiębiorstw. Wyb...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
ORLEN wyda rekordową kwotę 20 mln zł na wsparcie państwowych i ochotniczych jednostek straży pożarnej w całej Po...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas