Aktualizacja: 14.10.2017 11:36 Publikacja: 14.10.2017 11:20
Foto: Bloomberg
Poinformował, że zarząd postanowił zmienić charakter tych trzech marek na podstawie opinii 14 ugrupowań konsumenckich na rynku europejskim. — Zasadniczym wyzwaniem jest osiągnięcie doskonalej obecności na rynku z wyraźnym terytoriami dla marek — powiedział Müller na spotkaniu na temat strategii w Wolfsburgu z udziałem ok. 400 kierowników średniego szczebla. — Musimy teraz bardziej niż dotychczas wykorzystywać synergie, jakie oferuje nam ten wyjątkowy sojusz marek — dodał.
Takie posunięcie może poprawić stosunki między markami. A ostatnio iskrzyło między Volkswagenem i Skodą, nawet premier Czech Bohumil Sobotka zażądał rozmów z kierownictwem Skody.
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas