Aktualizacja: 09.12.2017 13:36 Publikacja: 09.12.2017 13:14
Foto: www.volkswagen.pl
Tygodnik „Der Spiegel” podał wcześniej bez powołania się na źródło informacji, że testy Volkswagena wykazały, iż model T6 emituje znacznie więcej tlenku azotu od dopuszczalnej normy, bo producent ustalił na zbyt niskim poziomie tzw. czynnik dostosowawczy, gdy ubiegał się w KBA o homologację tego modelu.
- Dział pojazdów dostawczych VW szuka, dlaczego niektóre dane techniczne nie mogą być w pełni dotrzymane — stwierdził rzecznik tego działu. Wykluczył natomiast możliwość, by przyczyną tego było oprogramowanie pracy silnika; poinformował, że VW uzgodnił z KBA nowe testy.
USA i Chiny ogłaszają przełom w wojnie handlowej. Auta elektryczne zyskują popularność w UE i Polsce. Węgry zamr...
MON wnioskuje do Ministerstwa Infrastruktury o dodatkowe pieniądze na inwestycje w linie kolejowe i porty, które...
Były już szef drogówki z rosyjskiego Stawropola dostał 20 lat kolonii karnej o zaostrzonym rygorze za korupcję i...
Zełenski gotów do rozmów z Putinem w Stambule, polska branża meblarska pogrążona w długach, a Polska i Francja p...
Chatboty ze sztuczną inteligencją zmieniają sposób wydobywania informacji z internetu. Zachwiały pozycją najpopu...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas