Reklama
Rozwiń
Reklama

BMW: Wielki skok sprzedaży aut elektrycznych

BMW doszedł w 2017 r. do sprzedaży 100 tys. samochodów elektrycznych na świecie dzięki popytowi w zachodniej Europie i Stanach na i3 i hybrydę plug-in serii 2 Active Tourer.

Aktualizacja: 20.12.2017 10:55 Publikacja: 20.12.2017 09:21

BMW i3

BMW i3

Foto: materiały prasowe

Oznacza to skok sprzedaży o ponad 60 proc. wobec 2016 r., gdy grupa sprzedała 62 255 sztuk. W 2018 r. spodziewa się dwucyfrowego wzrostu.

Grupa z Monachium wprowadziła na rynek pierwszy elektryczny samochód i3 w 2013 r., ale jego sprzedaż była dość słaba, dyrekcja miała wątpliwości, czy nastawiać się na pełną elektryfikację gamy. To zmieniło się we wrześniu, gdy ogłoszono uruchomienie masowej produkcji e-aut i zapowiedziano wypuszczenie do 2025 r. 12 elektrycznych modeli o zasięgu do 700 km. — Mobilność elektryczna jest wskaźnikiem naszego sukcesu — stwierdził prezes Harald Krüger.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Tak Polska zyskuje na programie ramowym UE Horyzont Europa
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Biznes
Centra handlowe jako przestrzeń dla młodych
Biznes
Jak skutecznie budować długofalową siłę marki
Biznes
Kluczowa rola nauki i biznesu w zapewnianiu bezpieczeństwa
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama