Reklama
Rozwiń
Reklama

BMW: Wielki skok sprzedaży aut elektrycznych

BMW doszedł w 2017 r. do sprzedaży 100 tys. samochodów elektrycznych na świecie dzięki popytowi w zachodniej Europie i Stanach na i3 i hybrydę plug-in serii 2 Active Tourer.

Aktualizacja: 20.12.2017 10:55 Publikacja: 20.12.2017 09:21

BMW i3

BMW i3

Foto: materiały prasowe

Oznacza to skok sprzedaży o ponad 60 proc. wobec 2016 r., gdy grupa sprzedała 62 255 sztuk. W 2018 r. spodziewa się dwucyfrowego wzrostu.

Grupa z Monachium wprowadziła na rynek pierwszy elektryczny samochód i3 w 2013 r., ale jego sprzedaż była dość słaba, dyrekcja miała wątpliwości, czy nastawiać się na pełną elektryfikację gamy. To zmieniło się we wrześniu, gdy ogłoszono uruchomienie masowej produkcji e-aut i zapowiedziano wypuszczenie do 2025 r. 12 elektrycznych modeli o zasięgu do 700 km. — Mobilność elektryczna jest wskaźnikiem naszego sukcesu — stwierdził prezes Harald Krüger.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Dziennikarka „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” wyróżniona nagrodą „ESG Angels”
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
InPost wspiera polską AI, słabe kredyty w Polsce i kłopoty rosyjskich firm
Biznes
Jak skutecznie budować długofalową siłę marki
Biznes
Centra handlowe jako przestrzeń dla młodych
Biznes
Kluczowa rola nauki i biznesu w zapewnianiu bezpieczeństwa
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama