Reklama
Rozwiń

Zwiększanie szans polskiego e-commerce na rynkach zagranicznych

Udział oraz zainteresowanie sprzedażą zagraniczną wśród polskich sprzedawców internetowych stale rośnie. Jednak proporcje sprzedaży online zagranicami (cross-border) versus w kraju jest na nadal na niższym poziomie jak wśród sprzedawców online w Niemczech czy Anglii.

Publikacja: 02.09.2021 15:40

Zwiększanie szans polskiego e-commerce na rynkach zagranicznych

Foto: materiały prasowe

"Rzeczpospolita" jest patronem medialnym konferencji E-wolucja

Zwiększenie proporcji zagranicznej sprzedaży zagranicznej wśród krajowych przedsiębiorców to główny cel konferencji E-wolucja.

W dniu 10-11.09.2021 we Wrocławiu w Hali Stulecia odbędzie się IV edycja konferencji E-wolucja (https://e-wolucja.pl/). Konferencja organizowana jest przez GoGlobal24 -. Formuła wydarzenia przewiduje:

·       2 dni szkoleń

·       20 prelegentów

·       Spotkania zaawansowane 1:1

·       Spotkanie integracyjne

Ewolucja to największe wydarzenie w Polsce, gdzie poruszane są wyłącznie merytoryczne tematy związane z cross-border. Tegoroczna edycja zgromadzi światowych ekspertów oraz przedstawicieli Marketplace, którzy po raz pierwszy wystąpią w Polsce. Przedsiębiorcy mają pierwszy raz bezpośredniej rozmowy z przedstawicielami Amazon – Martą Bruske, Cezarym Sowińskim jak również członkami zespołu wsparcia sprzedawców. Wśród prelegentów nie zabraknie także przedstawicieli innych Marketplace jak Ebay, Cdiscount, Real-digital (Kaufland.de) a także ekspertów z dziedziny prawa patentowego (Kancelaria JWP), wykładowców uczelni logistycznych (Dr hab. Arkadiusz Kawa), ekspertów na Instagram (Tigers), Google (Firmy Jutra), Facebook (Digitalk), Amazon (Gonito, ProfitCrew. MakesYouLocal), eksperci z branży technologicznej (IdoSell). Wśród szkoleniowców nie zabraknie przedsiębiorców, którzy odnieśli sukces na rynkach zagranicznych. Ponadto, pierwszy raz w Polsce wystąpi znany w Europie i na świecie konsultant na Amazon – Danny McMillan.

Wydarzenie skierowane jest zarówno dla początkujących jak również zaawansowanych sprzedawców na rynkach zagranicznych. Nowością tegorocznego wydarzenia będzie możliwość udziału w szkoleniach 1:1 z wybranym ekspertem. Wydarzenie jest skierowane dla przedsiębiorcy, który szuka wiedzy na temat:

·       Jakie są dostępne kanały sprzedaży na rynkach zagranicznych?

·       Jak zweryfikować potencjał swojego produktu zagranicą?

·       Jak przygotować strategię wejścia na rynki zagraniczne?

·       Jak przygotować strategię wejścia pod kątem prawnym oraz księgowym?

·       Jak promować markę w social media?

·       Jak zwiększać sprzedaż na różnych marketplacach zagranicznych?

Przygotowanie IV edycja konferencji jest odpowiedzią na pozytywną ocenę wydarzenia przez uczestników konferencji w 2016, 2017 oraz 2018. Pomimo odwołania konferencji w 2019 z uwagi na pandemię, zainteresowanie wydarzeniem jest ogromne.

Więcej informacji na temat prelegentów oraz szkoleń można znaleźć na stronie konferencji - https://e-wolucja.pl/.

"Rzeczpospolita" jest patronem medialnym konferencji E-wolucja

Biznes
Linda Yaccarino rezygnuje z funkcji prezesa X po kontrowersjach z chatbotem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Rząd nie wyklucza wyłączenia X w Polsce przez skandaliczne wpisy Groka
Biznes
Norwegia wyrzuciła rosyjskich rybaków ze swoich wód. Stanowili zagrożenie
Biznes
Giełdowe spółki wolne od pozwów synów Zygmunta Solorza
Biznes
Polska bezbronna wobec dronów, negocjacje UE-USA, możliwe spadki cen mieszkań