Reklama

Zwiększanie szans polskiego e-commerce na rynkach zagranicznych

Udział oraz zainteresowanie sprzedażą zagraniczną wśród polskich sprzedawców internetowych stale rośnie. Jednak proporcje sprzedaży online zagranicami (cross-border) versus w kraju jest na nadal na niższym poziomie jak wśród sprzedawców online w Niemczech czy Anglii.

Publikacja: 02.09.2021 15:40

Zwiększanie szans polskiego e-commerce na rynkach zagranicznych

Foto: materiały prasowe

"Rzeczpospolita" jest patronem medialnym konferencji E-wolucja

Zwiększenie proporcji zagranicznej sprzedaży zagranicznej wśród krajowych przedsiębiorców to główny cel konferencji E-wolucja.

W dniu 10-11.09.2021 we Wrocławiu w Hali Stulecia odbędzie się IV edycja konferencji E-wolucja (https://e-wolucja.pl/). Konferencja organizowana jest przez GoGlobal24 -. Formuła wydarzenia przewiduje:

·       2 dni szkoleń

·       20 prelegentów

Reklama
Reklama

·       Spotkania zaawansowane 1:1

·       Spotkanie integracyjne

Ewolucja to największe wydarzenie w Polsce, gdzie poruszane są wyłącznie merytoryczne tematy związane z cross-border. Tegoroczna edycja zgromadzi światowych ekspertów oraz przedstawicieli Marketplace, którzy po raz pierwszy wystąpią w Polsce. Przedsiębiorcy mają pierwszy raz bezpośredniej rozmowy z przedstawicielami Amazon – Martą Bruske, Cezarym Sowińskim jak również członkami zespołu wsparcia sprzedawców. Wśród prelegentów nie zabraknie także przedstawicieli innych Marketplace jak Ebay, Cdiscount, Real-digital (Kaufland.de) a także ekspertów z dziedziny prawa patentowego (Kancelaria JWP), wykładowców uczelni logistycznych (Dr hab. Arkadiusz Kawa), ekspertów na Instagram (Tigers), Google (Firmy Jutra), Facebook (Digitalk), Amazon (Gonito, ProfitCrew. MakesYouLocal), eksperci z branży technologicznej (IdoSell). Wśród szkoleniowców nie zabraknie przedsiębiorców, którzy odnieśli sukces na rynkach zagranicznych. Ponadto, pierwszy raz w Polsce wystąpi znany w Europie i na świecie konsultant na Amazon – Danny McMillan.

Wydarzenie skierowane jest zarówno dla początkujących jak również zaawansowanych sprzedawców na rynkach zagranicznych. Nowością tegorocznego wydarzenia będzie możliwość udziału w szkoleniach 1:1 z wybranym ekspertem. Wydarzenie jest skierowane dla przedsiębiorcy, który szuka wiedzy na temat:

·       Jakie są dostępne kanały sprzedaży na rynkach zagranicznych?

·       Jak zweryfikować potencjał swojego produktu zagranicą?

Reklama
Reklama

·       Jak przygotować strategię wejścia na rynki zagraniczne?

·       Jak przygotować strategię wejścia pod kątem prawnym oraz księgowym?

·       Jak promować markę w social media?

·       Jak zwiększać sprzedaż na różnych marketplacach zagranicznych?

Przygotowanie IV edycja konferencji jest odpowiedzią na pozytywną ocenę wydarzenia przez uczestników konferencji w 2016, 2017 oraz 2018. Pomimo odwołania konferencji w 2019 z uwagi na pandemię, zainteresowanie wydarzeniem jest ogromne.

Więcej informacji na temat prelegentów oraz szkoleń można znaleźć na stronie konferencji - https://e-wolucja.pl/.

Reklama
Reklama

"Rzeczpospolita" jest patronem medialnym konferencji E-wolucja

Biznes
Geopolityka, gospodarka, technologie - prognozy Rzeczpospolitej na 2026
Biznes
Agnieszka Gajewska nową prezeską PwC w Europie Środkowo-Wschodniej
Biznes
Chińskie auta „widzą i słyszą” wszystko. A Europa jest ślepa
Biznes
Chińskie auta jak szpiedzy, blokada Wenezueli i nowe sankcje USA na Rosję
Biznes
Chiński „szpieg” na kółkach. Czy chińskie samochody są bezpieczne?
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama