Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 02.08.2018 12:07 Publikacja: 02.08.2018 12:07
Foto: Bloomberg
- Nie możemy uzależnić się w dłuższej perspektywie od kilku azjatyckich producentów — stwierdził prezes Herbert Diess podczass prezentacji bilansu II kwartału i dodał, że postępy w pracach nad ceramicznymi separatorami zwiększyły możliwość uruchomienia seryjnej produkcji baterii w stanie stałym. Taka fabryka powstałaby w Europie a nawet w Niemczech przy sprzyjających warunkach.
- Nie możemy spoczywać na laurach, są przed nami duże wyzwania w najbliższych kwartałach, zwłaszcza związane z przejściem na nową procedurę testowania pojazdów WLTP — oświadczył Diess. Dyrektor finansowy grupy Frank Witter podał, że likwidacja wąskich gardeł i przestojów wywołanych nową procedurą może kosztować Volkswagena ponad miliard euro.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Indyjski regulator rynku giełdowego oddalił zarzuty manipulacji akcjami i oszustw finansowych wobec miliardera G...
PFR Ventures przeznacza aż 240 mln zł na innowacje – pieniądze trafią do trzech nowych funduszy VC. Na rynek tra...
Urząd zawiadujący telekomunikacją, pocztą, a za chwilę również internetem, nie ma od dziś prezesa. Ministerstwo...
Raport BloombergNEF ujawnia, że banki wciąż więcej inwestują w paliwa kopalne niż w czystą energię. USA i Chiny...
Indeks Nasdaq Biotechnology od kwietnia urósł o jedną czwartą. Natomiast na GPW branża nadal jest w niełasce. Na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas