Reklama
Rozwiń
Reklama

Polskie studia gier szykują mocne uderzenie

Za niespełna dwa tygodnie ruszą targi w niemieckiej Kolonii. Wybiera się na nie kilkudziesięciu rodzimych producentów gier.

Publikacja: 09.08.2018 21:00

Polskie studia gier szykują mocne uderzenie

Foto: materiały prasowe

Polskie stoisko będzie dobrze widoczne: powierzchnia wystawiennicza obejmie rekordowy obszar 160 mkw. Na targi wybierają się zarówno giganci, tacy jak CD Projekt czy Techland, jak i mniejsze, niezależne studia.

– Na naszym stoisku w biznesowej części targów za zamkniętymi drzwiami prowadzone będą pokazy godzinnego fragmentu gry „Cyberpunk 2077", na które zaprosiliśmy media i partnerów biznesowych – zapowiada Karolina Gnaś z biura prasowego CD Projektu. Z kolei Techland w Kolonii przeprowadzi prezentacje wyczekiwanych z dużym zainteresowaniem „Dying Light 2" i „Dying Light: Bad Blood". Gracze czekają też na pokazy „The World War 3" autorstwa The Farm 51.

– Gamescom to znakomita okazja, aby przedstawić naszą grę szerszemu gronu odbiorców. W tym roku czekają nas zapewne najbardziej pracowite i emocjonujące targi w historii The Farm 51 – mówi Kamil Bilczyński z zarządu firmy.

11 bit studios na zamkniętych pokazach prezentować będzie „Frostpunka" oraz tytuły z wydawnictwa, czyli „Moonlightera" i „Children of Morta". Z kolei iFun4All pokaże w strefie biznesowej najnowszą wersję gry „Ritual".

– Warto dodać, że jedziemy z Fundacją Indie Games Polska oraz Game Industry Conference, dzięki działalności których deweloperzy oszczędzają zarówno czas, jak i sporo pieniędzy – podkreśla Michał Mielcarek, prezes iFun4All.

Reklama
Reklama

Duże nadzieje z targami wiąże też Klabater. – Zaprezentujemy jedną z najbardziej oczekiwanych polskich produkcji niezależnych 2018 r. „We. The Revolution", przygodową grę akcji, w której pokierujemy losem sędziego trybunału w burzliwych czasach Wielkiej Rewolucji Francuskiej – zapowiada Michał Gembicki, prezes spółki Klabater.

Biznes
90 mld euro dla Ukrainy, droższy prąd i miliardowy kontrakt ICEYE
Biznes
„Buy European”, czyli… jak nie dać Amerykanom zarobić na rosyjskiej wojnie
Biznes
Geopolityka, gospodarka, technologie - prognozy Rzeczpospolitej na 2026
Biznes
Agnieszka Gajewska nową prezeską PwC w Europie Środkowo-Wschodniej
Biznes
Chińskie auta „widzą i słyszą” wszystko. A Europa jest ślepa
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama