Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.08.2018 14:05 Publikacja: 17.08.2018 13:41
Foto: Bloomberg
Samolot, boeing 767-300 linii lotniczej należącej do koncernu TUI, TUIfly, miał odlecieć 15 sierpnia o 9 rano, ale okazało się, że maszyna ma usterkę i pasażerom, którzy siedzieli przez godzinę w samolocie polecono opuścić maszynę. Zdenerwowani nie chcieli początkowo opuścić płyty lotniska, a potem czekali na lotnisku, gdzie pomocy udzielali im pracownicy portu, bo z przedstawicielami TUI było bardzo trudno się skontaktować. Potem dostali od touroperatora do wyboru: nocleg w hotelu na Lotnisku Chopina i oczekiwanie na odlot, bądź rezygnację z wyjazdu. W tym czasie TUIfly, szukał części zamiennej do naprawy i starał się równolegle znaleźć inną maszynę, która mogłaby polecieć do Punta Cana. Jak nieoficjalnie dowiedziała się „Rzeczpospolita”, w centrum operacyjnym TUIfly w Amsterdamie, w szczycie sezonu znalezienie wolnej maszyny okazało się niemożliwe.
Prezydent USA nie jest zainteresowany rozmową z Elonem Muskiem – oświadczył w piątek urzędnik Białego Domu. Zdra...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Ważne zwycięstwo prawne Brukseli nad oligarchami. Europejski Trybunał Sprawiedliwości w Luksemburgu (TSUE) wydał...
Polski przedsiębiorca Tomasz Węgrzyński zdecydował się sprzedać część zbudowanego przez lata wokół telewizji kab...
Rozmowa Trumpa z Xi Jinpingiem daje nadzieję na deeskalację, sektor IT liczy na odbicie dzięki rządowym programo...
Specjaliści wskazują, że za takim rozwiązaniem przemawia wiele argumentów natury zdrowotnej, społecznej i prawne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas